تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

هواشناسی ایران؛ احتمال وقوع سیلاب ناگهانی

سازمان هواشناسی با هشدار نسبت به رشد ابر‌های همرَفتی در برخی استان‌ها و احتمال وقوع سیلاب ناگهانی اعلام کرد: آسمان امروز کربلا صاف همراه با وزش باد خواهد بود.

کد خبر: ۱۳۷۴۳۴
۰۹:۲۵ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۱

هواشناسی ایران؛ احتمال وقوع سیلاب ناگهانی

دیدارنیوز: بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی ۵ روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در شمال و شرق هرمزگان و ارتفاعات کرمان رشد ابر‌های همرفتی، رگبار و رعدوبرق، وزش باد موقتی همراه با گردوخاک پیش‌بینی شده است.

طی ۲ روز آینده در ارتفاعات استان‌های گیلان و مازندران بارش پراکنده دور از انتظار نیست. امروز نیز در ارتفاعات خراسان شمالی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

بعدازظهر روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه در ارتفاعات زاگرس مرکزی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود. امروز و فردا در منطقه زابل و برخی مناطق استان‌های خوزستان، ایلام و کرمانشاه وزش باد شدید گاهی همراه با گردوخاک پیش‌بینی شده است.

سازمان هواشناسی برای شهر‌های مهران، شلمچه، چذابه، قصرشیرین و تمرچین آسمان صاف همراه با وزش باد در برخی ساعات باد شدید همراه با گردوخاک را پیش‌بینی کرده است.

آسمان شهر‌های نجف، کربلا، کاظمین و سامرا نیز صاف همراه با وزش باد و گردوخاک پیش‌بینی شده است. بیشینه دمای امروز کربلا ۳۹ درجه و شهر نجف نیز ۳۹ درجه خواهد بود.

بیشینه دما در شهر‌های مهران، شلمچه، چذابه، قصرشیرین و تمرچین به ترتیب ۴۲ درجه، ۴۱، ۴۱، ۴۰ و ۳۰ درجه خواهد بود.

توصیف سامانه: رشد ابر‌های همرفتی همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت

زمان شروع: یک‌شنبه ۱۴۰۱/۰۶/۲۷

زمان پایان: سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۶/۲۹

نوع مخاطره: رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت گاهی گردوخاک

منطقه اثر:

یکشنبه ۱۴۰۱/۰۶/۲۷: شمال و شرق هرمزگان و ارتفاعات مرکزی و جنوبی کرمان.

دوشنبه ۱۴۰۱/۰۶/۲۸: شمال و شرق هرمزگان و ارتفاعات مرکزی و جنوبی کرمان.

سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۶/۲۹: شمال و شرق هرمزگان و ارتفاعات مرکزی و جنوبی کرمان.

اثر مخاطره: احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، اختلال در تردد، احتمال صاعقه، احتمال آب‌گرفتگی محلی معابر، احتمال ریزش کوه، احتمال آسیب به سازه‌های موقت.

توصیه: احتیاط در تردد از حاشیه مسیل‌ها و عدم توقف در حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی و جابجایی عشایر کوچ‌رو، اقدامات پیشگیرانه جلوگیری از خسارت به محصولات کشاورزی.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی