تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

هواشناسی ایران؛ بارش‌ ۳ روزه در برخی استان‌ها

سازمان هواشناسی با اشاره به بارش باران طی ۳ روز آینده در برخی استان‌های کشور از تداوم کاهش دما در استان‌های ساحلی دریای خزر تا فردا خبر داد.

کد خبر: ۱۳۷۴۰۸
۱۰:۲۷ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۱

هواشناسی ایران؛ بارش‌ ۳ روزه در برخی استان‌ها

دیدارنیوز: مطابق پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی ۳ روز آینده در برخی مناطق استان‌های ساحلی دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی بارش روی می‌دهد.

همچنین طی ۵ روز آینده به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در دامنه و ارتفاعات واقع در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شمال و شرق هرمزگان رشد ابر، رگبار پراکنده و رعدوبرق پیش‌بینی شده است.

روند کاهش دمای هوا امروز در اردبیل و استان‌های ساحلی دریای خزر ادامه داشته و از شنبه تا دوشنبه دمای هوا به‌تدریج افزایش می‌یابد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی ۳ روز آینده در نوار شرقی و جنوب غرب کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد به‌ویژه منطقه زابل خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

امروز دریای خزر و طی ۲ روز آینده خلیج‌فارس و تنگه هرمز مواج است.

توصیف سامانه: تشدید سرعت وزش باد و افزایش ارتفاع امواج

نوع مخاطره: افزایش ارتفاع امواج در ساحل میانگین ۱ تا ۱/۵ متر و در فراساحل میانگین ۲ تا ۲.۵ متر

منطقه اثر:

جمعه ۱۴۰۱/۰۶/۲۵: نواحی شرقی خلیج فارس، در استان هرمزگان.

شنبه ۱۴۰۱/۰۶/۲۶: مناطق ساحلی و دور از ساحل نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس و نیمه غربی تنگه هرمز، در استان‌های بوشهر و هرمزگان.

اثر مخاطره: خطر غرق شدن شناگران، آسیب به قفس‌ها و تور‌های صیادی، اختلال در تردد‌های دریایی و خطر خسارت به شناور‌های کوچک و سبک و تفریحی و مسافری.

توصیه: پرهیز از شنا، محدودیت در فعالیت‌های دریایی ازجمله فعالیت‌های تفریحی، اتخاذ محدودیت و تمهیدات لازم جهت تردد با شناور‌های سبک و قایق‌های صیادی، تمهیدات پیشگیرانه از خسارات احتمالی.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی