تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

برخورد با جرائم خشن؛ ماموریت اصلی گشت‌های ویژه پلیس

جانشین فراجا گفت که ماموریت اصلی گشت‌های ویژه انتظامی برخورد با جرائم خشن است.

کد خبر: ۱۳۷۳۵۵
۱۴:۳۷ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۱

برخورد با جرائم خشن؛ ماموریت اصلی گشت‌های ویژه پلیس

دیدارنیوز ـ سردار قاسم رضایی در کمیسیون مقابله با سرقت با قدردانی از اقدامات فرمانده انتظامی تهران بزرگ در راستای پیگیری‌های صورت گرفته در راه‌اندازی گشت‌های ویژه، گفت: تکلیف‌مداری و رعایت سلسله مراتب و پیگیری سریع و تکلیف مدار ماموریت‌ها در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قابل قدردانی است.

جانشین فراجا با تاکید براینکه در قرارگاه مقابله با جرائم خشن به دنبال چگونگی مقابله هرچه بهتر با جرائم خشن، کیف‌قاپی و اراذل اوباش هستیم، گفت: در این جلسه بیش از هرچیز به دنبال مدیریت، هدایت و ریل‌گذاری برای انجام بهتر ماموریت‌های گشت‌های ویژه انتظامی هستیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش ما بر این است که مامور‌های ما در گشت‌های ویژه انتظامی مثل عقاب بر سر مجرمان خراب شوند، گفت: گشت‌های انتظامی باید براساس اطلس جرائم قوی، با انگیزه و با آمادگی کامل در صحنه حضور پیدا کنند.

بر اساس اعلام سایت پلیس، رضایی با اشاره به اینکه راه‌اندازی این گشت‌ها تاثیرگذار بوده است، گفت: هرچند ممکن است معاندان و دشمنان حرف‌های بی‌ربطی بزنند، اما تاکید می‌کنم که این سم پاشی و جوسازی‌های آنان در انجام ماموریت‌های ما تاثیری نخواهد داشت بلکه مصمم‌تر نیز خواهیم شد.

رضایی با تاکید براینکه باید ارزیابی‌های دقیقی در خصوص چگونگی ماموریت‌های انجام شده توسط گشت‌های ویژه انتظامی به عمل آید، گفت: عیب‌ها و ضعف‌های احتمالی باید برطرف شود تا اصل طرح ما تحت شعاع برخی ایرادات قرار نگیرد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: پلیس ناجا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی