تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
حضور پلیس باعث متواری شدن آدم ربا شد

دختر ۸ ساله دارابی از چنگ آدم ربا نجات یافت

مرد ناشناسی که دختر ۸ ساله‌ای را در یکی از روستا‌های داراب ربوده بود، وقتی پلیس را در یک قدمی خود دید بچه را رها کرد و متواری شد.

کد خبر: ۱۳۳۲۱۸
۱۲:۵۱ - ۱۶ تير ۱۴۰۱
دختر ۸ ساله دارابی از چنگ آدم ربا نجات یافت
 
 
دیدارنیوز: مرد ناشناسی که دختر ۸ ساله‌ای را در یکی از روستا‌های داراب ربوده بود، وقتی پلیس را در یک قدمی خود دید بچه را رها کرد و متواری شد.
سرهنگ «علیرضا نوشاد» فرمانده انتظامی «داراب» در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: هشتم تیر امسال خبر ربوده شدن دختر ۸ ساله‌ای در بخش «فورگ» شهرستان داراب به پلیس اعلام شد و بلافاصله بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری آدم ربایان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
بر اساس گزارش روزنامه ایران، وی گفت: در بررسی‌های به عمل آمده و در تحقیقات میدانی از شاهدان عینی، مشخص شد یک سواری پژو پارس این کودک را که در حال بازی مقابل خانه‌شان بوده ربوده و به سرعت از محل متواری شده است؛ بنابراین طرح مهار در سطح شهرستان اجرا شد و پس از چند ساعت مأموران انتظامی حین کنترل خودرو‌های عبوری، سواری پژو پارس را شناسایی کرده و به راننده دستور ایست دادند، اما راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.
پس از طی مسافتی تعقیب و گریز راننده دختربچه ربوده شده را رها و فرار کرد. با توجه به تاریکی هوا راننده که عرصه را بر خود تنگ دیده بود از خودرو پیاده و به سمت باغ‌ها و کوه‌های اطراف متواری شد. این مقام انتظامی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری آدم‌ربا و علت آدم‌ربایی با جدیت ادامه دارد، تصریح کرد: پلیس با هرگونه ارتکاب جرم که آسایش و آرامش مردم را سلب کند قاطعانه و به‌شدت برخورد می‌کند.

*اصلاحات پرس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی