تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

وحشت عجیب ترامپ؛ می‌ترسم ایران مرا بکشد!

روزنامه گاردین در گزارشی نوشت، در کتابی به نام «عامل تفرقه: ترامپ در کاخ سفید ۲۰۲۱-۲۰۱۷» آمده است که دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین آمریکا در یک مهمانی به چند نفر از دوستانش در فلوریدا گفته بود، می‌ترسد ایران به انتقام ترور شهید سردار قاسم سلیمانی، فرمانده پیشین نیرو‌های قدس، او را ترور کند.

کد خبر: ۱۳۷۳۴۱
۱۲:۲۲ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۱

وحشت عجیب ترامپ؛ می‌ترسم ایران مرا بکشد!

دیدارنیوز: یک روزنامه انگلیسی با دست یافتن به نسخه‌ای از یک کتاب درباره سیاست‌های دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین آمریکا که در روز‌های آتی منتشر خواهد شد، نوشت که او در پی صدور دستور ترور شهید سردار سلیمانی، می‌ترسید ایران به انتقام این اقدام او را ترور کند.

روزنامه گاردین در گزارشی نوشت، در کتابی به نام «عامل تفرقه: ترامپ در کاخ سفید ۲۰۲۱-۲۰۱۷» به قلم پیتر بیکر و سوزان گلاسر، از خبرنگاران نیویورک‌تایمز و نیویورکر، آمده است که دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین آمریکا در یک مهمانی به چند نفر از دوستانش در فلوریدا گفته بود، می‌ترسد ایران به انتقام ترور شهید سردار قاسم سلیمانی، فرمانده پیشین نیرو‌های قدس، او را ترور کند.

شهید سردار سلیمانی در حمله‌ای پهپادی در نزدیکی فرودگاه بغداد، به دستور ترامپ به شهادت رسید. ایران در پی این اقدام تروریستی علیه یکی از فرماندهان ارشد نظامی ایران، هشدار داد انتقام سختی در انتظار عاملان این اقدام خواهد بود.

به نوشته روزنامه گاردین، این کتاب هفته آتی در آمریکا منتشر می‌شود که این روزنامه به نسخه‌ای از آن دست یافته است.

در ادامه این گزارش آمده است: بیکر و گلاسر سیاست ترامپ در قبال ایران را ترسیم می‌کنند، از بی‌میلی او نسبت به توافق امضاشده ذیل دولت اوباما تا خروج آمریکا از توافق در مه سال ۲۰۱۸ و وقتی ترامپ در ژوئن ۲۰۱۹ با حمله هوایی به ایران موافقت کرده بود، اما در دقیقه آخر متوقفش کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی