تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

راه اندازی چاه شماره ۲۷ رامشیر طرح‌های نگهداشت و افزایش تولید

معاون مدير در طرح‌های نگهداشت و افزايش توليد شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب گفت: چاه شماره ۲۷ رامشیر طرح‌های نگهداشت و افزايش توليد ۲۸ مخزن ناحيه آغاجاري راه اندازی شد.

کد خبر: ۱۳۷۱۸۷
۱۳:۲۰ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۱

راه اندازی چاه شماره ۲۷ رامشیر طرح‌های نگهداشت و افزایش تولید

دیدارنیوز - سرویس خوزستان: به گزارش روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب، مهندس منصور نصاری پور بیان داشت: راه اندازی و بهره برداری از چاه ۲۷ رامشير به عنوان اولين چاه اين پروژه می‌باشد که جا دارد از زحمات و همکاری‌های انجام شده دست اندرکاران و مسئولین ادارات ستادی و عملياتی شركت ملی مناطق نفت خيز جنوب و ادارات ذی ربط شرکت بهره برداری آغاجاری خصوصاً واحدهای عملیاتی که نهایت همکاری را در راه اندازی این چاه داشته‌اند، قدردانی گردد.
وی خاطرنشان ساخت: چاه هاي زيادي از طرح نگهداشت و افزايش توليد راه اندازی شده يا در حال راه اندازی هستند که از جمله آنها چاه نرگسی ۱۳ است که هفته گذشته راه اندازی گردید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی