تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.

اردوغان: سوریه و هالک‌بانک محور مذاکراتم با ترامپ بود

رئیس‌جمهور ترکیه گفت در گفت‌وگوی تلفنی با همتای آمریکایی خود درباره انجام گشت‌زنی‌های مشترک در سوریه و وضعیت هالک‌بانک بحث و رایزنی کردند.

کد خبر: ۱۳۷۰۱
۰۹:۱۱ - ۱۳ آبان ۱۳۹۷

دیدارنیوز - رجب طیب اردوغان،‌ رئیس‌ جمهوری ترکیه می‌گوید دونالد ترامپ وعده داده است تا تدابیر احتمالی آمریکا علیه یک بانک ترکیه‌ای که به دور زدن تحریم‌ها علیه ایران متهم است را بار دیگر بررسی کند.

رجب طیب اردوغان روز شنبه جزئیاتی از تماس تلفنی پنج‌شنبه گذشته خود با رئیس‌جمهوری آمریکا را مطرح کرد. این در شرایطی است که مناسبات تیره دو کشور در پی آزاد شدن یک کشیش آمریکایی زندانی در ترکیه رو به بهبودی می‌رود. 

اردوغان گفت مساله بانک دولتی هالک‌بانک را مورد گفت‌وگو قرار داده است. ترکیه تاکید دارد که بانک مذکور مرتکب نقض تحریم‌ها نشده است. رئیس‌جمهوری ترکیه گفت: "ترامپ تاکید کرد که فورا وزرایش را برای بررسی این مساله مطلع می‌کند." با این حال مشخص نیست که ترامپ قصد دارد چه اقداماتی انجام دهد.

روسای جمهوری ترکیه و آمریکا همچنین درباره گشت‌زنی نظامی مشترک در منبج واقع در شمال سوریه بحث و تبادل نظر کردند. اردوغان همچنین گفت، به‌زودی در فرانسه با رئیس‌جمهوری آمریکا دیدار خواهد داشت.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی