تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

طناز طباطبایی، هومن سیدی، شادی کرم‌رودی و... مقابل دوربین عکاسان ونیز

عوامل و بازیگران فیلم سینمایی «بی رویا» ساخته آرین وزیر دفتری و به تهیه‌کنندگی هومن سیدی پیش ازنمایش این فیلم در جشنواره ونیز مقابل دوربین عکاسان رفتند.

کد خبر: ۱۳۶۹۰۸
۱۵:۳۹ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۱

طناز طباطبایی هومن سیدی شادی کرم‌رودی مقابل دوربین عکاسان ونیز

دیدارنیوز ـ فیلم «بی رؤیا» ساخته آرین وزیر دفتری که در بخش افق‌های اکسترا جشنواره ونیز ۲۰۲۲ پذیرفته شده طی روز‌ها ۶ و ۷ سپتامبر (۱۵ و ۱۶ شهریور) ۵ نمایش در جشنواره ونیز خواهد داشت و نخستین نمایش این فیلم برای اهالی رسانه و فعالان سینما از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (۱۵ شهریور) به وقت محلی در سالن «Sala Giardino» خواهد بود و نخستین نمایش عمومی فیلم نیز در همین روز و از ساعت ۲۱ در این سالن «Sala Giardino» رقم خواهد خورد.

طناز طباطبایی، شادی کرم‌رودی (بازیگران)، آرین وزیر دفتری (کارگردان) و هومن سیدی (تهیه‌کننده) از عوامل اصلی «بی‌رویا» هستند که ساعاتی قبل مقابل دوربین عکاسان در ونیز رفتند.

طناز طباطبایی هومن سیدی شادی کرم‌رودی مقابل دوربین عکاسان ونیز

در فیلم سینمایی «بی‌رؤیا» ساخته آرین وزیردفتری هم طناز طباطبایی، صابر ابر و شادی‌کرم‌رودی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند و تهیه‌کنندگی این فیلم نیز بر عهده هومن سیدی است.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی «بی‌رؤیا» آمده است: مواجهه‌ی رویا با دختری بی‌نام‌ونشان، آغاز اتفاقاتی عجیب در زندگی رویا و بابک است...

هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز، قدیمی‌ترین جشنواره سینمایی جهان، از تاریخ ۳۱ آگوست تا ۱۰ سپتامبر (۹ تا ۱۹ شهریور) در ایتالیا در حال برگزاری است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هنرمندان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی