تیتر امروز

جامعه و انتخابات؛ هشتم تیر ۱۴۰۳ متفاوت خواهد بود؟
دیدار بررسی می‌کند

جامعه و انتخابات؛ هشتم تیر ۱۴۰۳ متفاوت خواهد بود؟

حادثه‌ای که هفته گذشته برای مرحوم سید ابراهیم رئیسی رخ داد، زمان انتخابات ریاست جمهوری را تغییر داد و همه در تیر ۱۴۰۳ منتظر حضور فردی جدید هستند، دیدار در گزارش پیش‌رو به موضوع انتخابات از نگاه...
کیانوش جهانپور:تداوم مهاجرت متخصصان، یعنی از بین رفتن ساختار نظام پزشکی/تولیدکنندگان داخلی سرخورده شدند/خبر جلوگیری از واردات واکسن کرونا کذب محض بود
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با سخنگوی پیشین وزارت بهداشت:

کیانوش جهانپور:تداوم مهاجرت متخصصان، یعنی از بین رفتن ساختار نظام پزشکی/تولیدکنندگان داخلی سرخورده شدند/خبر جلوگیری از واردات واکسن کرونا کذب محض بود

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود به میزبان دکتر کیانوش جهانپور، سخنگوی پیشین وزارت بهداشت بود، او از هجمه‌های خبرهای فیک و فشار‌های زیاد در دوران کرونا گفت.
پس از درگذشت رئیسی چه خواهد شد؟
از چشم جهان (۱۵۲)

پس از درگذشت رئیسی چه خواهد شد؟

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران همراه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، در ۱۹ می‌در حادثه سقوط چرخ‌بال درگذشت. در این حادثه شش نفر دیگر نیز کشته شدند.

ابتکار: دولت برای بهبود شرایط زنان برنامه دارد

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور با بیان اینکه حمایت ما در سطح روستاها، توزیع تسهیلات پایدار برای روستاییان است گفت: دولت در زمینه‌های مختلف برای بهبود شرایط زنان برنامه دارد و مهم‌ترین گروه هدف برنامه‌های دولت، زنان سرپرست خانوار هستند و در این راستا از طرح‌های کارآفرینی استقبال می‌شود.

کد خبر: ۱۳۶۸۱
۱۵:۵۳ - ۱۲ آبان ۱۳۹۷

دیدارنیوز - معصومه ابتکار، امروز ۱۲ آبان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روستای خراشاد یکی از روستاهای زیبا و باکیفیت است که باید صادرات صنایع دستی از آن انجام شود.

وی با بیان اینکه با انجام صادرات هم نیازهای روستا و هم نیازهای اطراف آن رفع می‌شود، افزود: سیاست‌ها و برنامه‌های نهاد ریاست جمهوری در سطح کلان و ملی است.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور با بیان اینکه حمایت ما در سطح روستاها، توزیع تسهیلات پایدار برای روستاییان است، تصریح کرد: طرح ارتقای تاب آوری، طرح ارتقاء سطح بهبود وضعیت زنان و خانواده و اجرای طرح آموزش کارآفرینی مبتنی به ایجاد کارآفرینی در خراسان جنوبی انجام می‌شود.

ابتکار اظهار کرد: امیدواریم روستای خراشاد یکی از روستاهای نمونه در کشور باشد و ما نیز با ارائه تسهیلات پایدار از روستاییان حمایت می‌کنیم.

وی ادامه داد: تاکنون سرمایه گذاری خوبی در روستای خراشاد انجام شده و بحث حوله بافی در این روستا احیاء شده و با استانداردهای روز تولید می‌شود.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور خاطرنشان کرد: صنایع دستی خراشاد در بازارهای جهانی و داخلی بازاری پیدا کرده و استفاده از تولیدات روستا در خود روستا یکی از مصادیق بارز اقتصادمقاومتی است.

ابتکار افزود: دولت در زمینه‌های مختلف برای بهبود شرایط زنان برنامه دارد و مهم ترین گروه هدف برنامه‌های دولت، زنان سرپرست خانوار هستند و در این راستا از طرح‌های کارآفرینی استقبال می‌شود.

وی اظهار کرد: برای توسعه کارآفرینی زنان کشاورز در روستاها، دوره‌های آموزشی برگزار می‌شود و موضوع استفاده از برنامه‌های سالم ارگانیک و بهینه سازی مساله آب مورد توجه قرار می‌گیرد.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور یادآور شد: توان افزایی سازمان‌های مردم نهاد یک امر مهم است که یکی از برنامه‌های ریاست جمهوری است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی