تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

دیدار امیرعبداللهیان با معاون وزیر خارجه بولیوی

حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه کشورمان در دیدار با معاون وزیر خارجه بولیوی با اشاره به اهمیت روابط ایران و آمریکای جنوبی اظهار داشت، توسعه همکاری‌ها با بولیوی مورد توجه و اهتمام جمهوری اسلامی ایران است.

کد خبر: ۱۳۶۳۷۸
۰۸:۲۹ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۱

دیدار امیرعبداللهیان با معاون وزیر خارجه بولیوی

دیدارنیوز: معاون وزیر خارجه بولیوی و هیأت همراه که بمنظور برگزاری اولین کمیسیون مشترک اقتصادی و چهارمین نشست رایزنی‌های سیاسی به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده اند، با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.

در این دیدار، امیر عبداللهیان با اشاره به اهمیت روابط ایران و آمریکای جنوبی اظهار داشت، توسعه همکاری‌ها با بولیوی مورد توجه و اهتمام جمهوری اسلامی ایران است.

وزیر امور خارجه آمادگی بخش خصوصی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه روابط اقتصادی با بولیوی، اجرای پروژه‌های زیر ساختی در این کشور، صدور خدمات فنی و مهندسی به بولیوی و نیز افزایش تجارت دو جانبه در حوزه‌های مورد علاقه از جمله کشاورزی را اعلام کرد.

دیدار امیرعبداللهیان با معاون وزیر خارجه بولیوی

" فردی مامانی ماچاکا" معاون وزیر روابط خارجی بولیوی در این دیدار ضمن مفید دانستن این سفر در آشنایی با ظرفیت‌هاى بالاى جمهوری اسلامی ایران، بر لزوم همکارى و همبستگی دو کشور براى تقویت چندجانبه گرایی و تقویت صلح و امنیت بین المللی تاکید کرد.

وی همچنین توانمندی و ظرفیت‌های بالای ایران در حوزه‌های صنعتی، علمی، فناوری و پزشکی را چشگیر توصیف و برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور را فرصت مهمی در توسعه مناسبات دو کشور دانست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی