تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

بزرگترین کشفیات مواد مخدر در استرالیا؛ محموله «شیشه» از مبدا خاورمیانه ضبط شد

مقامات استرالیایی اعلام کردند حدود دو تُن مت آمفتامین (شیشه) را در کاشی‌هایی مرمری که از خاورمیانه ارسال شده بود کشف کردند. پلیس ارزش این ماده را ۱.۱ میلیارد دلار آمریکا تخمین می‌زند که نشان دهنده قیمت بالاتری است که استرالیایی‌ها برای مواد مخدر غیرقانونی نسبت به سایر مصرف کنندگان در بسیاری از کشور‌ها پرداخت می‌کنند.

کد خبر: ۱۳۶۱۸۹
۱۰:۰۸ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۱

بزرگترین کشفیات مواد مخدر در استرالیا؛ محموله «شیشه» از مبدا خاورمیانه ضبط شد

دیدارنیوز: مقامات استرالیایی حدود دو تُن مت آمفتامین (شیشه) را در کاشی‌هایی مرمری که از خاورمیانه ارسال شده بود کشف کردند. پلیس این محموله را بزرگترین کشف و ضبط مواد مخدر غیرقانونی در استرالیا توصیف می‌کند.

مقامات روز جمعه ۲۶ اوت (چهار شهریور) گفتند که سه مرد پس از کشف ۷۴۸ کیلوگرم مواد مخدر در اوایل ماه جاری در ۲۴ کانتینر به بندر بوتانی رسید بود، بازداشت کردند. ۱۰۶۰ کیلوگرم دیگر مت آمفتامین در ۱۹ کانتینری که هفته گذشته به همان بندر رسید کشف شد. مبدا تمام این محموله مواد مخدر از امارات عربی متحده بود.

پلیس ارزش این ماده را ۱.۱ میلیارد دلار آمریکا تخمین می‌زند که نشان دهنده قیمت بالاتری است که استرالیایی‌ها برای مواد مخدر غیرقانونی نسبت به سایر مصرف کنندگان در بسیاری از کشور‌ها پرداخت می‌کنند.

جان واتسون، رئیس بخش بازرسی پلیس مقدار مواد مخدر کشف شده را «تعجب‌آور» توصیف کرد.

از زمان توقیف محموله دوم هیچ بازداشت جدیدی انجام نگرفته است. بازرسان پلیس توجه خود را به شناسایی تامین‌کنندگان خارج از کشور معطوف کرده‌اند.

واتسون گفت: «منطقه خاورمیانه احتمالا مرکز توجه اصلی ما خواهد بود. اما مطمئنا تحقیقات خود را تنها به آن منطقه محدود نمی‌کنیم.»

سه فردی که پیش از این بازداشت شده‌اند، ۲۴، ۲۶ و ۳۴ ساله هستند و در صورت محکوم شدن به قاچاق مواد مخدر احتمالا با حکم حبس ابد روبرو خواهند شد. آن‌ها در دادگاه حاضر شده‌اند، اما درخواست آزادی آن‌ها به قید وثیقه رد شده است.

رکورد قبلی حمل و نقل مت آمفتامین (شیشه) به استرالیا حدود ۱.۸ تن بود که در آوریل ۲۰۱۹ از بانکوک به ملبورن ارسال شده بود. سه نفر از ساکنان ملبورن در آن زمان به جرایم مرتبط با مواد مخدر متهم شدند.

مت آمفتامین که با نام شیشه شناخته می‌شود یکی از قوی‌ترین انواع مخدر‌های آمفتامین است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی