تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

جدیدترین قیمت تیبا، پراید، تارا، شاهین و کوییک/ این خودرو پرطرفدار ۱۴ میلیون تومان ارزان شد

کارشناسان معتقدند، هیچ اتفاق تازه‌ای در بازار رخ نداده که قیمت خودرو را ارزان کند. نه تیراژ تولید بالا رفته که تعادل به بازار برگردد و نه تکلیف واردات خودرو مشخص شده که سیگنال کاهش قیمت به خریداران بدهد. پس چرا برخی محصولات خودرویی در حال کاهش قیمت هستند؟

کد خبر: ۱۳۶۰۷۰
۱۶:۳۲ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۱

جدیدترین قیمت تیبا پراید تارا شاهین و کوییک

دیدارنیوز ـ قیمت خودرو صفر داخلی روز سه‌شنبه یکم شهریور ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

پراید ۱۱۱ با قیمت ۲۰۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد. پراید ۱۳۱ نیز با قیمت ۱۷۹ میلیون تومان عرضه می‌شود. دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز امروز پنج میلیون تومان کاهش داشت و به ۴۰۰ میلیون تومان رسید. پژو ۲۰۷ اتومات هم در قیمت ۶۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو‌های پرطرفدار

تیبا هاچ‌بک‌پلاس هم‌اکنون در محدوده ۲۱۰ میلیون تومان قیمت دارد. پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته دو میلیون تومان افزایش قیمت داشت و به ۲۹۳ میلیون تومان رسید. ۲۰۶ تیپ پنج نیز در بازار کشور تا نرخ ۳۵۵ میلیون تومان پیش رفت.

تارا اتوماتیک نیز دو میلیون تومان افزایش داشت و امروز در قیمت ۵۷۲ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

اما در این میان خودروی پژو پارس اتوماتیک نسبت به روز گذشته ۱۴ میلیون تومان کاهش داشت و به ۴۶۶ میلیون تومان رسید.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روز‌های آینده

کاظم محمدی نیک‌خواه، کارشناس صنعت خودرو گفت: هیچ اتفاق تازه‌ای در بازار رخ نداده که قیمت خودرو را ارزان کند. نه تیراژ تولید بالا رفته که تعادل به بازار برگردد و نه تکلیف واردات مشخص شده که سیگنال کاهش قیمت به خریداران بدهد.

این کارشناس خودرو افزود: تنها عاملی که بر کاهش قیمت‌ها اثر گذاشته است، کاهش قیمت دلار است. به گفته این کارشناس، خودرو در سال‌های گذشته به یک کالای سرمایه‌ای تبدیل و بازار آن تبدیل به یک بازار دلاری شده است. یعتی قیمت خودرو مستقیما به قیمت دلار وابسته است. دلار ارزان شود، خودرو هم کمی ارزان می‌شود و افزایش نرخ دلار، باعث رشد قیمت‌ها می‌شود.

 

برچسب ها: قیمت خودرو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی