تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

احتمال اعزام نشدن ژیمناست‌ها به قهرمانی آسیا به خاطر در اختیار نبودن ایمیل!

تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک ایران به دلیل در دست نبودن ایمیل فدراسیون احتمالا به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام نخواهند شد.

کد خبر: ۱۳۵۹۷۳
۱۴:۵۷ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۱

احتمال اعزام نشدن ژیمناست‌ها به قهرمانی آسیا به خاطر در اختیار نبودن ایمیل!

دیدارنیوز ـ تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک ایران قرار است با ۹ ورزشکار عازم مسابقات قهرمانی آسیا تایلند شوند، اما رییس کمیته ایروبیک ژیمناستیک می‌گوید به احتمال ۹۰ درصد نمایندگان ایران این مسابقات را از دست خواهند داد.

علت اعزام نشدن تیم ملی در دست نبودن ایمیل فدراسیون است که با وجود اینکه مهلت ریاست اینچه درگاهی یک سال است که به پایان رسیده است هنوز ایمیل فدراسیون در اختیار او است و سرپرست جدید این فدراسیون نتوانسته است کار‌های لازم برای اعزام تیم ملی را فراهم کند.

البته دو روز قبل نیز محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش نیز این موضوع را تائید کرده و گفته بود که "متاسفانه صحت دارد و از سوی نهاد‌های نظارتی ورود کردیم تا ایمیل را بگیریم. متاسفانه همکاری نکردند با اینکه دوره آن‌ها تمام شده است. "

فدراسیون ژیمناستیک ۶ ماه بعد از پایان ریاست زهرا اینچه‌درگاهی در بلاتکلیفی به سر برد تا اینکه ۲۳ دی ۱۴۰۰ وزارت ورزش و جوانان حمید احمدی را به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب کرد. با پایان دوره ۶ ماهه سرپرستی احمدی، وزیر ورزش ابتدا سید طاهر علوی را به عنوان سرپرست جدید فدراسیون ژیمناستیک معرفی کرد، اما به دلایلی این حکم لغو و زهره مرزوقی به عنوان سرپرست فدراسیون ژیمناستیک معرفی کرد.

جای تعجب است که چرا سرپرستان فدراسیون، مسئولان وزارت ورزش و نهاد‌های بالاتر نتوانسته اند بعد از گذشت یکسال این موضوع را حل کرده و حالا نزدیک مسابقات قهرمانی آسیا کاسه چه کنم چه کنم به دست گرفته اند.

مهدی جلیلی رییس کمیته ایروبیک ژیمناستیک درباره این اعزام به ایسنا گفت: ثبت نام‌ها انجام شده، اما چون ایمیل در اختیار رییس فدراسیون قبلی است مشکلاتی به وجود امده است. آن‌ها می‌گویند ثبت نام‌ها را انجام داده‌اند، اما از طرفی وزارت ورزش می‌گوید برای اعزام نیاز به ایمیل است تا بتوانند با فدراسیون جهانی تماس بگیرند. مراحل بعدی اعزام مثل رزرو هتل مانده که ایمیل در اختیار فدراسیون فعلی نیست.

رییس کمیته ایروبیک ژیمناستیک در ادامه گفت: می‌گویند تا ایمیل نداشته باشیم ارتباطی با فدراسیون جهانی نیست. تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا تایلند ۱۶ نفر شامل ورزشکار، مربی، داور و سرپرست بود. فدراسیون می‌گوید برای اعزام مشکلی ندارد و برای بخش مالی هم با وزارت ورزش هماهنگ شده و قرار است مساعدت کند. منتهی مشکل همین ایمیل است.

او در پاسخ به این سوال که آیا تیم به این مسابقات اعزام نخواهد شد گفت: احتمال ۹۰ درصد ورزشکاران اعزام نخواهند شد. در همین چند دقیقه پیش هم که در جلسه بودیم احتمال اعزام ضعیف بود. ورزشکاران ما ۵ ماه است که در اردو بودند خیلی برای این مسابقات زحمت کشیدند، در کشور‌های اسلامی هم مدال گرفتند، ولی با این شرایط فرصت اعزام به آسیا را از دست خواهند داد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: ورزش
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی