تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

عین‌اللهی: مراکز درمان ناباروری به امکانات لازم مجهز شوند

بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت گفت: مراکز درمان ناباروری باید مجهز به تمامی امکانات و خدمات مورد نیاز زوجین باشد و همه امور از جمله آزمایش‌های تخصصی باید در همین مراکز انجام و از ارجاع زوجین به بیرون از مراکز، پرهیز شود.

کد خبر: ۱۳۵۸۸۱
۱۳:۳۰ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۱

عین‌اللهی: مراکز درمان ناباروری به امکانات لازم مجهز شوند

دیدارنیوز: سیزدهمین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت در وزارت بهداشت به ریاست وزیر بهداشت و با حضور رییس فراکسیون جمعیت مجلس شورای اسلامی، معاونان و جمعی از مدیران ارشد وزارت بهداشت با ارائه گزارشی از وضعیت اجرا و پیشرفت‌های مصوبات قبلی و گزارش اقدامات این قرارگاه برگزار شد.

بهرام عین‌اللهی در این نشست با اشاره به نقش آفرینی وزارت بهداشت در سیاست‌های جمعیتی، اظهار داشت: اولویت اول تخصیص و توزیع منابع در پروژه‌های عمرانی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور باید با طرح‌های حوزه جمعیت و خدمات درمان ناباروری باشد.

وی تاکید کرد: مراکز درمان ناباروری باید مجهز به تمامی امکانات و خدمات مورد نیاز زوجین باشد و همه امور از جمله آزمایش‌های تخصصی باید در همین مراکز انجام و از ارجاع زوجین به بیرون از مراکز، پرهیز شود.

وزیر بهداشت با بیان اینکه لازم است وضعیت موجود و برنامه گسترش مراکز درمان ناباروری توسط معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت تهیه شود، گفت: اقدامات تشویقی جهت حمایت از مراکز و افراد فعال در درمان ناباروری ضروری است.

وزارت بهداشت با تمام توان پای کار اجرای قانون جوانی جمعیت آمد

فاطمه محمدبیگی، رییس فراکسیون جمعیت مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست ضمن تقدیر از وزیر و مدیران وزارت بهداشت در اجرای قانون جوانی جمعیت و تعالی خانواده، گفت: همایش‌ها و گردهمایی‌های زیادی در ماه‌های اخیر برای مدیران دانشگاه‌های علوم پزشکی در مورد اجرای این قانون برگزار شده و خیزش عظیمی در اقناع سازی مدیران حوزه سلامت، شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: در قانون جوانی جمعیت و تعالی خانواده، تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت در وزارت بهداشت پیش بینی نشده بود، اما وزارت بهداشت به صورت جهادی و با تمام توان پای کار اجرای این قانون آمده که شایسته تقدیر است.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت، زودتر از ستاد ملی جمعیت، قرارگاه جمعیت را تشکیل داد که در ستاد ملی به عنوان موفق‌ترین دستگاه اجرایی شناخته شده است.

محمدبیگی گفت: تمام افرادی که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند و بیمه‌پرداز این سازمان هستند، وقتی در معرض بیماری قرار می‌گیرند و یا از مرخصی زایمان استفاده می‌کنند، در طول مدت مرخصی زایمان باید تحت پوشش خدمات بیمه‌ای باشند و مدت ۹ ماهه مرخصی آن‌ها شامل خدمات بیمه و سنوات بیمه‌ای شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی