تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

نفت‌مسجدسلیمان به‌خاطر پنجره بسته بازنده می‌شود؟ / یزدی: شیطنت است، امکان ندارد!

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان درخصوص این که گفته می شود این تیم به دلیل استفاده از بازیکنان جدیدیش بدون قانونی بودن ثبت قرارداد آن ها، در دو دیدار اخیر بازنده اعلام شده است، واکنش نشان داد و آن را شایعه دانست.

کد خبر: ۱۳۵۸۷۷
۱۱:۰۴ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۱

نفت‌مسجدسلیمان به‌خاطر پنجره بسته بازنده می‌شود؟ / یزدی: شیطنت است، امکان ندارد!

دیدارنیوز_سرویس‌خوزستان: یزدی اظهار کرد: چنین حرفی شایعه است و امکان ندارد. مگر باز و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات دست باشگاه ما است. مگر من مدیرعامل می‌توانم سر از خود کارت بازی بازیکنانم را بگیرم؟ ما باشگاه‌ها بر اساس قوانین و مقررات فدراسیون فوتبال عمل می‌کنیم و این قوانین نیز بایدها و نبایدها را مشخص می‌کنند .
وی با بیان این‌که عنوان کرد: برخی مسائل غیر واقع شیطنت است، ادامه داد:‌ با مطرح کردن چنین مسائلی می‌خواهند تمرکز ما را برهم بزنند تا به اهداف مدنظر دست پیدا کنند.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان همچنین در پاسخ به این سوال که جریان مطرح شدن ارسال نامه‌ای از سوی هشت باشگاه لیگ برتری به فدراسیون مبنی بر این‌که در شهر مسجدسلیمان بازی نمی‌کنیم، عنوان کرد: من هم شنیده‌ام هشت تیم از جمله فولاد به فدراسیون نامه زده‌اند که در شهر مسجدسلیمان بازی نمی‌کنیم که حداقل چنین انتظاری از فولاد که همشهری و برادر ما است، نداشتیم. به هر حال اگر موضوع نامه درست باشد، اجحاف در حق مردم مسجدسلیمان است.

وی درخصوص روند تیم نفت نیز گفت: امسال کار را زود شروع کردیم و از نظر کیفی هم بازیکنانی را جذب کردیم که نسبت به سال قبل، کیفی‌تر هستند. کسب ۴ امتیاز از دو بازی ابتدایی لیگ خوب است و فکر می‌کنم در پنج دوره اخیر لیگ برتر کسب این تعداد امتیاز را نداشته‌ایم و بهترین عملکردمان در شروع لیگ، در فصل بیست و دوم بوده است.

یزدی بیان کرد:‌ خدا را شکر شرایط‌مان خوب است و امیدوارم استمرار داشته باشد و امتیازات لازم را در نیم فصل اول جمع کنیم تا در پایان فصل دغدغه‌ای نداشته باشیم. بازیکنان‌مان حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و این توانایی را دارند که هر غیرممکنی را ممکن کنند. بازیکنان و کادرفنی با کیفیتی داریم که امیدوارم در کنار هواداران خوب‌مان بتوانیم قدم‌های خوبی برداریم و نتایجی در شان فوتبال خوزستان و مسجدسلیمان کسب کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی