تیتر امروز

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

پوشش بیش از ۴۲ میلیون نفر در سازمان تامین اجتماعی

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی تا پایان بهار سال جاری، ۴۲ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۶۸۵ نفر تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفته‌اند.

کد خبر: ۱۳۵۸۶
۱۲:۳۲ - ۱۰ آبان ۱۳۹۷

دیدارنیوز - بنابر اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، براساس اعلام دفتر آمار و محاسبات اقتصادی و اجتماعی این سازمان، تعداد افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی تا پایان سه ماه اول سال ۹۷ نسبت به دوره مشابه سال قبل، افزایش ۲.۵۷درصدی را نشان می‌دهد.

براین اساس، از مجموع جمعیت تحت پوشش، ۳۶ میلیون و ۲۴۸ هزار و ۷۷۳ نفر بیمه شده هستند که ۱۳ میلیون و ۹۴۲ هزار و ۴۰۳ نفر بیمه شده اصلی و ۲۲ میلیون و ۳۰۶ هزار و ۳۷۰ نفر بیمه شده تبعی هستند.

همچنین در همین مدت ۶ میلیون و ۲۰۹ هزار و ۹۱۲ نفر از جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی را مستمری بگیران تشکیل می‌دهند که ۳ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۴۹۵ نفر مستمری بگیر اصلی و ۲ میلیون و ۶۷۱ هزار و ۴۱۷ نفر مستمری بگیر تبعی هستند.

تعداد بیمه شدگان تأمین اجتماعی تا پایان سه ماه اول سال‌ ۹۷ نسبت به دوره مشابه سال قبل از آن، افزایش ۱.۸۱ درصدی و تعداد مستمری بگیران این سازمان در همین مدت رشد ۷.۲۴ درصدی را نشان می‌دهند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی