تیتر امروز

خواص می‌دانند و مملکتشان!
افاضات اضافه

خواص می‌دانند و مملکتشان!

عوام‌الملک این هفته به ماجرای عجیب در یک بزرگراه اشاره کرده و درباره صف کشیدن خواص گفته؛ ما عوام باید نان و پیازمان را بخوریم و در مورد مسائلی که به ما ربطی ندارد فکر نکنیم و حرف نزنیم. خواص...
فریدون مجلسی: گفتند صلاحیت ندارید و شامل پاکسازی شده‌اید
برنامه تاریخ شفاهی دیدارنیوز در گفتگو با یک کهنه دیپلمات (بخش اول)

فریدون مجلسی: گفتند صلاحیت ندارید و شامل پاکسازی شده‌اید

در قسمت اول گفتگو با فریدون مجلسی به زندگی خصوصی‌اش از کودکی تا استخدام او در وزارت امور خارجه پرداختیم. در دقایق پایانی از این قسمت، مجلسی از شرایط سخت کارکردن با روسای انقلابی خود می‌گوید.

ورود اتوبوس‌های برقی به خیابان «جمهوری»

معاون حمل و نقل شهردار تهران با اشاره به توسعه حمل و نقل عمومی همزمان با بازگشایی مدارس، گفت: برای نخستین بار ۵۰ دستگاه اتوبوس برقی به تدریج وارد خط اتوبوس جمهوری-بهارستان خواهد شد.

کد خبر: ۱۳۵۸۱۴
۱۳:۱۹ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۱

ورود اتوبوس‌های برقی به خیابان «جمهوری»

دیدارنیوز: مجتبی شفیعی صبح امروز در مراسم افتتاح پایانه قطار‌های شهری در اکباتان ضمن تشکر از افرادی که در ساخت این پایانه در ۱۴ سال گذشته دخیل بودند، گفت: این پایانه نقش زیادی در تأمین و نگهداری قطار‌های مترو ایفا می‌کند و می‌توان در شرایط اضطرار برای اعزام و تخلیه قطار‌ها از آن استفاده کرد.

وی با بیان اینکه با اتمام پروژه، جمع‌آوری کارگاه ساخت پایانه اکباتان نیز در دستور کار قرار می‌گیرد، افزود: همزمان عملیات تجهیز ساخت پلازا به جای آن و بر روی سطح پایانه آغاز می‌شود.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه ایران از نظر ساخت تونل و ایستگاه‌های مترو کاملا خودکفاست، گفت: با وجود همه مشکلات اقتصادی، متروی تهران در بین ۲۵ شهر دنیا از نظر طول و ایستگاه رتبه بیستم را دارد.

وی با اشاره به توسعه حمل و نقل عمومی همزمان با بازگشایی مدارس ادمه داد: باید ظرفیت‌های حمل و نقل عمومی پیش از بازگشایی مدارس افزایش پیدا کند و به طور جدی بر روی این مسئله تمرکز کردیم و برنامه‌ریزی‌هایی را در حوزه اتوبوسرانی انجام داده‌ایم.

وی با بیان اینکه با دستور شهردار تهران ۲۲۰ میلیارد تومان نقدینگی برای اورهال ۵۵۰ اتوبوس تزریق کرده‌ایم، گفت: برای نخستین بار ۵۰ دستگاه اتوبوس برقی به تدریج وارد خط اتوبوس جمهوری-بهارستان خواهد شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی