تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.

امید پرسپولیس به مهاجم هلندی؛ «لوکادیا» یک ساله بست

یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی که پیش از این با پرسپولیس به توافق نهایی رسیده بود، امروز با امضای قراردادی یک ساله رسما به جمع سرخپوشان ملحق شد تا شاید مشکل تیم یحیی گل محمدی در گلزنی برطرف شود.

کد خبر: ۱۳۵۵۷۵
۱۸:۰۷ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۱

امید پرسپولیس به مهاجم هلندی؛ «لوکادیا» یک ساله بست

دیدارنیوز: یورگن لوکادیا با حضور در باشگاه رسما قراردادش را با پرسپولیس امضا کرد.

مهاجم هلندی که پیش از این با باشگاه پرسپولیس به توافق نهایی رسیده بود با عقد قراردادی یک ساله رسما به پرسپولیس ملحق شد.

لوکادیا که در پی توافق با باشگاه پرسپولیس، روز شنبه وارد ایران شده بود و تست‌های پزشکی را نیز با موفقیت پشت سر گذاشت، امروز دوشنبه با حضور در محل باشگاه و پس از نشستی با رضا درویش، مدیرعامل، قرارداد یک ساله خود با سرخپوشان ایران را به امضاء رساند.

امید پرسپولیس به مهاجم هلندی؛ «لوکادیا» یک ساله بستامید پرسپولیس به مهاجم هلندی؛ «لوکادیا» یک ساله بستامید پرسپولیس به مهاجم هلندی؛ «لوکادیا» یک ساله بست

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی