تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

مراسم تجلیل از خبرنگاران و فعالین رسانه شهرستان گتوند برگزار شد

مراسم تجلیل از خبرنگاران و فعالین رسانه ای روز یکشنبه ۲۳ مرداد ماه ۱۴۰۱؛ با حضور فرماندار و برخی مسئولین در محل فرمانداری شهرستان گتوند برگزار شد.

کد خبر: ۱۳۵۵۱۸
۲۲:۱۴ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۱

مراسم تجلیل از خبرنگاران و فعالین رسانه شهرستان گتوند برگزار شد

به گزارش دیدارنیوز_سرویس‌خوزستان: حسین اسدی پور فرماندار شهرستان گتوند بیان کرد: خبرنگاران شهرستان، در راستای مطالبات بحق مردم قلم فرسایی کنند، و ما از نقدها استقبال میکنیم، ولی شایسته است اصحاب رسانه در کنار نقدها اشاره ای به خدمات دولت و عملکرد مثبت مسئولین در شهرستان داشته باشند.

وی افزود: کارهای خوبی در حوزه های مختلف در شهرستان گتوند انجام شده است؛ و در راستای توسعه شهرستان پیگیریهای خوبی صورت گرفته است، امید داریم که در آینده کارهای مثبتی در سطح شهرستان انجام پذیرد.

اسدی پور، در جهت حمایت از اصحاب رسانه به مدیران ادارات تاکید کرد، مسئولين ادارات شهرستان بایستی پاسخگوی خبرنگاران باشند، و پذیرفته نیست مسئول اداره ای پاسخگوی اصحاب رسانه نباشد.


در ادامه حمید بهداروندی رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان گتوند؛ ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید راه رسانه محمود صارمی افزود: دلیل تاخیر در برگزاری تقدیر از این قشر زحمت کش تقارن روز خبرنگار با مراسمات ماه محرم و روز عاشورای حسینی بود، که بنا به پیشنهاد فرماندار به امروز موکول شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان گتوند خاطر نشان کرد: خبرنگاران زبان و صدای مردم جامعه هستند، که ریز بینانه مشکلات مردم را از طریق سلاح خود که قلم آنهاست، انتقال می دهند و تأثیر نتیجه حضور میدانی و پیگیری دغدغه های مردم توسط خبرنگاران کاملا در جامعه محسوس است.

وی بیان داشت: البته بایستی دغدغه های معیشتی و مشکلات خبرنگاران و بحث حمایت از این قلم فرسایان بی مزد و مواجب در نظر گرفته و پیگیری شود.

بهداروندی ادامه داد: در خصوص خانه مطبوعات استان خوزستان گفت: خوشبختانه با پیگیری های وزارت ارشاد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، با تشکیل خانه مطبوعات پیگیر امور و مسائل اصحاب رسانه شده اند، که همین جا از همه عزیزان فعال رسانه درخواست دارم جهت حمایت شدن، عضو خانه مطبوعات استان خوزستان بشوند.


در پایان این مراسم؛ بعد از صحبت های اهالی رسانه توسط فرمانداری و اداره فرهنگ وارشاداسلامی، علاوه بر تقدیر از فعالین حوزه خبر و مطبوعات و خبرنگاران شهرستان گتوند، از سایت عقیلی نیوز، جویانیوز و خبرگزاری بامداد خوزیان شهرستان شوشتر بابت مشارکت و همکاری در انعکاس مستمر اخبار شهرستان گتوند با اهدا لوح و جوایز نقدی تقدیر بعمل آمد‌.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی