تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
با کسب موافقت رهبری و برای اتمام بررسی برنامه هفتم توسعه صورت گرفت

حکم اعضای فعلی «مجمع تشخیص» تا یک‌ماه آینده تمدید شد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از تمدید یک‌ماهه حکم اعضای دوره فعلی تا یک ماه آینده و با هدف اتمام بررسی برنامه هفتم توسعه خبر داد.

کد خبر: ۱۳۵۵۰۷
۲۰:۰۴ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۱

حکم اعضای فعلی «مجمع تشخیص» تا یک‌ماه آینده تمدید شد

دیدارنیوز: حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم، در پاسخ به پرسشی درباره تمدید یک‌ماهه دوره فعلی مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار کرد: اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال بررسی برنامه هفتم توسعه هستند و در عین حال پایان این دوره مجمع در اواخر مردادماه خواهد بود. به همین جهت و برای مشخص‌شدن تکلیف در این زمینه با موافقت مقام معظم رهبری و با هدف پایان بررسی برنامه هفتم در مجمع تشخیص، دوره اعضای مجمع، یک ماه تمدید شده است.

رهبری انقلاب اسلامی در ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ طی حکمی رئیس، دبیر و اعضای دوره هشتم مجمع تشخیص مصلحت نظام را برای یک دوره پنج‌ساله منصوب کرده بودند.

پیش از این نیز برنامه ششم توسعه با استجازه مجمع تشخیص مصلحت نظام از رهبر انقلاب اسلامی، یک‌سال تمدید شد تا دولت جدید و مجلس با هماهنگی با مجمع تشخیص اقدام به نگارش برنامه هفتم توسعه کنند.

بر همین مبنا برای اتمام بررسی برنامه هفتم در مجمع تشخیص مصلحت نظام، جلسات این مجمع از ۸ مردادماه به صورت روزانه برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی