تیتر امروز

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

بدری: مردم می‌گویند چرا «مجلس» مقابل دولت کوتاه می‌آید؟!

صدیف بدری، نماینده اردبیل در مجلس گفت: مردم در فشار هستند و کم کم دیگر به نمایندگان اعتماد نمی‌کنند و می‌گویند که انگار مجلس در مقابل دولت کوتاه می‌آید.

کد خبر: ۱۳۵۴۷۳
۱۱:۱۶ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۱

بدری: مردم می‌گویند مجلس در مقابل دولت کوتاه می‌آید

دیدارنیوز: نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در فشار هستند و کم کم دیگر به نمایندگان اعتماد نمی‌کنند و می‌گویند که انگار مجلس در مقابل دولت کوتاه می‌آید و از حق و حقوق مردم دفاع نمی‌کند.

صدیف بدری در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس در تذکری گفت: گلایه‌های مردم از وضعیت معیشتی، گرانی کالا‌ها و نبود برخی دارو‌ها به خصوص برای بیماری‌های خاص و شربت‌های آنتی بیوتیک کودکان زیاد شده است که لازم است این موارد در جلسه امروز مجلس با دولت مطرح شود.

وی با بیان اینکه مردم در فشار هستند، گفت: کم کم اعتماد مردم به نمایندگان در حال کم شدن است. به ما می‌گویند که شما به عنوان نماینده مردم باید مدافع حق و حقوق ما باشید، اما احساس می‌کنیم مجلس در مقابل دولت کوتاه می‌آید.

این نماینده مجلس با بیان اینکه میزان افزایش حقوق کارمندان با افزایش قیمت کالا‌ها هماهنگی ندارد، گفت: در این شرایط دولت توپ را در میدان مجلس می‌اندازد حال اینکه ما در بودجه حداقل افزایش حقوق را ۱۰ درصد تعیین کردیم. از طرف دیگر افزایش حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری هم با افزایش قیمت کالا‌ها همخوانی ندارد.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس در تذکر دیگری گفت: پنج ماه از شروع سال می‌گذرد، اما هنوز موافقت نامه‌های تخصیص اعتبارات دولتی و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای مبادله نشده است. فصل کاری در استان‌های سردسیر گذشته است پس کی قرار است این اعتبارات تخصیص داده شود. لازم است این موارد در جلسه امروز نمایندگان با هیأت دولت مطرح شده و فکر اساسی برای آن شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی