تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

رحمانی فضلی: پل خرمشهر به بصره احداث می شود

وزیر کشور گفت: رئیس جمهور دستور دادند که ساخت پل خرمشهر به بصره در دستور کار قرار بگیرد.

کد خبر: ۱۳۵۲۳
۱۳:۳۹ - ۰۹ آبان ۱۳۹۷

دیدارنیوز - عبدالرضا رحمانی‌فضلی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: رئیس جمهور پیش از این چنین دستوری را هم داده بودند، اما در جلسه امروز دستور مجدد در این زمینه دادند. این پل بسیار مهم است و قرار شد وزارت راه به صورت جدی پیگیر این موضوع باشد.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات حمل و نقل ما در اربعین مسیر مهران تا نجف است که جاده باریکی دارد و همین مسئله موجب ایجاد ترافیک می‌شود. قرار شد با طرف عراقی مذاکره داشته باشیم و با همکاری آن‌ها برای ساخت این جاده اقدام کنیم.

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه ما به دنبال بازگشایی مرز خسروی برای تردد زائران بودیم،‌ تصریح کرد:  به دلیل تغییر دولت عراق آن‌ها نتوانستند امنیت مرز خسروی را تضمین دهند. ما همچنان به دنبال بازگشایی مرز خسروی هستیم و اگر این مرز سال آینده باز شود، تمام مسائل حمل و نقلی ما در اربعین حل می‌شود. طرح جامعی نیز داریم و براساس آن باید هر سال کار کنیم تا مشکلات موجود حل شود. ما می‌توانیم در طول هفت هشت سال آینده تا 10 میلیون زائر برای اربعین اعزام کنیم و باید در این زمینه برنامه‌ریزی داشته باشیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی