تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
به منظور شرکت در مسابقات بین المللی نظامی روسیه ۲۰۲۲ انجام شد

سفر چهار تیم نظامی جمهوری اسلامی به روسیه

چهار تیم نظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در مسابقات بین المللی نظامی روسیه ۲۰۲۲ وارد مسکو شدند. این مسابقات با حضور ۳۷ کشور جهان در ۳۴ رشته از ۲۴ مردادماه تا ۵ شهریور برگزار می‌شود.

کد خبر: ۱۳۵۱۶۰
۱۱:۰۶ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۱

سفر چهار تیم نظامی جمهوری اسلامی به روسیه

دیدارنیوز: چهار تیم نظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در مسابقات بین المللی نظامی روسیه ۲۰۲۲ وارد مسکو شدند.

به نقل از مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح، چهار تیم نظامی جمهوری اسلامی ایران شامل تیم‌های (تکاوران دریایی، تانک، حافظان نظم و ارتش فرهنگ) به منظور شرکت در مسابقات بین المللی نظامی روسیه ۲۰۲۲ وارد مسکو شدند. تیم‌های مذکور در حال حاضر ضمن حضور در محل برگزاری رقابت‌ها و آشنایی با شرایط محیطی منطقه، مراحل آماده سازی را می‌گذرانند.

لازم به ذکر است، در مسابقات مذکور که با حضور ۳۷ کشور جهان در ۳۴ رشته از ۲۴ مردادماه تا ۵ شهریور به میزبانی اصلی فدراسیون روسیه و یازده کشور ایران، چین، بلاروس، آذربایجان، قزاقستان، ازبکستان، ارمنستان، ونزوئلا، الجزایر، مغولستان و ویتنام برگزار خواهد شد، جمهوری اسلامی ایران در ۱۴ رشته پا به عرصه این رقابت‌ها خواهد گذاشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی