تیتر امروز

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.
در زمان تلاش تیم مذاکره کننده در وین رقم خورد

هشتگ «برجام یزیدیان» وزیر رئیسی در جریان مذاکرات!

در حالی که تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان در وین اتریش، در تلاش است تا با طرف‌های غربی به توافق دست یابد و ایران برای مدتی هم که شده از آثار تحریم‌ها نجات یابد، برخی مخالفان توافق هسته‌ای، از هر فرصتی برای طعنه زدن و مانع تراشی استفاده می‌کنند. رستم قاسمی، وزیر راه در توییتی از هشتگ «برجام یزیدیان» استفاده کرده است!

کد خبر: ۱۳۵۰۲۲
۰۸:۴۹ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۱

هشتگ «برجام یزیدیان» وزیر رئیسی در جریان مذاکرات!

دیدارنیوز: در شرایطی که مردم کشورمان هر روز پیگیر خبرهای مربوط به مذاکرات وین هستند تا شاید با انجام «توافق» بین طرفین وضع اقتصادی ایران کمی بهبود پیدا کند، رستم قاسمی، وزیر راه دولت رئیسی در توییتی از هشتگ «برجام یزیدیان» استفاده کرده!

منیبان نوشت: رستم قاسمی، وزیر راه دولت رئیسی که در زمان احمدی نژاد وزیر نفت بود و ماجرای بابک زنجانی در زمان وزارت او اتفاق افتاد در روز‌هایی که تیم مذاکره کننده دولت همه تلاش خود را برای احیای برجام به کار گرفته، این توافق را برجام یزیدیان نامید.

رستم قاسمی، وزیر راه دولت رئیسی که در زمان احمدی نژاد وزیر نفت بود و ماجرای بابک زنجانی در زمان وزارت او اتفاق افتاد در روز‌هایی که تیم مذاکره کننده دولت همه تلاش خود را برای احیای برجام به کار گرفته، این توافق را برجام یزیدیان نامید.

رستم قاسمی، وزیر راه دولت رئیسی در شبکه توییتر که برای مردم ایران فیلتر است، اما برای برخی‌ها نه(!)، نوشت: #عاشورا به ما یاد داد؛ هرچند همیشه حق تنهاست، اما اگر با ولایت باشی جاودان خواهی شد، حتی اگر تعداد یزیدیان زمان به اندازه کل جهان باشند. انقلاب اسلامی ایران برگرفته از عاشوراست و شیعهٔ حسینی نه دل به امان‌نامهٔ یزید خوش میکند و نه با #برجام یزیدیانِ زمان تکلیفش را از یاد می‌برد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی