تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

کمالوندی در پاسخ به وضعیت مذاکرات؛ بد نیست!

بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی در حاشیه دیدار تیم کارشناسی مذاکره کننده کشورمان با «انریکه مورا» مسئول هماهنگ کننده برجام، در پاسخ به سوالی درباره وضعیت مذاکرات گفت: «بد نیست.»

کد خبر: ۱۳۵۰۱۲
۲۱:۲۲ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۱

کمالوندی در پاسخ به وضعیت «مذاکرات»؛ بد نیست!

دیدارنیوز: سخنگوی سازمان انرژی اتمی درباره موضوعات مربوط به پادمان در گفتگو‌ها برای رفع تحریم‌ها تاکید کرد: در حال گفتگو در این مورد هستیم.

بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی روز شنبه در حاشیه دیدار تیم کارشناسی مذاکره کننده کشورمان با «انریکه مورا» مسئول هماهنگ کننده برجام، درباره موضوعات مربوط به پادمان تاکید کرد: در حال گفتگو هستیم.

وی در پاسخ به اینکه مذاکرات چطور است، گفت: «بد نیست.»

هیات مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران پس از وقفه‌ای سه ماهه، برای ادامه مذاکرات برای رفع تحریم‌ها روز پنجشنبه وارد وین شد.

هیات ایرانی پس از برگزاری دور اول گفتگو‌ها در روز جمعه، امروز هم این مذاکرات را در سطح کارشناسی ادامه دادند.

یک دیپلمات ایرانی روز گذشته (جمعه) در وین درباره این دور از گفتگو‌ها گفت: پایداری توافق در توازن آن است و همچنین اطمینان در مقابل اطمینان.

وی افزود: مسائل ادعایی پادمانی با فشار سیاسی ایجاد شده‌اند و با فشار سیاسی ادامه پیدا کرده است و ماهیت سیاسی دارند و نباید دستاویزی برای سوء استفاده علیه ایران در آینده باشند.

این دیپلمات درباره فضای گفتگو‌ها گفت: اکنون ساعات تعیین کننده‌ای در وین است و هرچه زودتر باید اطمینان طرف ایرانی جلب شود.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی