تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
فوتبال خوزستان درگیر مدیریت ناکارآمد

طالقانی بیش از این با آبروی فوتبال خوزستان بازی نکند

لفته سه برادران بازیکن سابق تیم ملی و پیشکسوت فوتبال خوزستان در خصوص رفتار چند روز اخیر عبدالکاظم طالقانی ریاست سابق هیات فوتبال خوزستان گفت: آقای طالقانی باید در مراسم تودیع و معارفه شرکت می‌کرد و با میل و رغبت کلید هیات را تحویل سرپرست جدید می‌داد. امیدواریم سرپرست جدید هیات بتواند فوتبال خوزستان را به جایگاه واقعی خود برساند و به مشکلات فوتبال استان رسیدگی کند.

کد خبر: ۱۳۴۹۸۷
۱۵:۳۶ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۱

طالقانی بیش از این با آبروی فوتبال خوزستان بازی نکند

دیدارنیوز_سرویس خوزستان: لفته سه برادران در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار دیدارنیوز تصریح کرد: در هیات فوتبال استان متاسفانه سیستم غلطی پایه گذاری شده است. در این سیستم انتظار دیدن اتفاقات خوب درفوتبال خوزستان مسلما دور از انتظار است. وقتی چهار ماه از مدت ریاست آقای طالقانی گذشته اما میل دل کندن از میز خود را نداشته باشد این برخورد تعجب آور است در حالی که او وظیفه دارد  مسئولیت‌های خود را به سرپرست جدید تحویل بدهد و در مراسم تودیع شرکت کند اما متاسفانه با اینکه در این جلسه حضور نداشت در روند فعالیت‌های هیات فوتبال هم خلل ایجاد کرد.
وی افزود: هشت سال از ریاست آقای طالقانی بر هیات فوتبال گذشته و این هشت سال مدت کمی برای آبادانی فوتبال خوزستان نبود تا  آن را به جایگاه سال‌های طلایی خود برساند، که متاسفانه شاهد هیچ‌گونه تغییر و تحولی در فوتبال خوزستان نبودیم.
وی در خصوص مشکلات تیم های استان گفت: مشکلاتی که در تیم‌های صنعت نفت، استقلال ملاثانی و تیم‌های دیگر وجود دارد به دلیل نبود مدیریت صحیح است. متاسفانه مدیران ما زمانی که انتخاب می‌شوند این انتخابات روی معیار و شاخص‌های اصولی نیست بلکه بر اساس روابط، لابی‌گری و مسائل پشت پرده انتخاب می‌شوند.
سه برادران افزود: این که ما در چند روز اخیر شاهد این اتفاقات در هیات فوتبال استان هستیم به دلیل این است که در هیات فوتبال خوزستان از یک سیستم معیوب تبعیت میکند و تا زمانی که این سیستم درست نشود، هیچ پیشرفتی در فوتبال خوزستان حاصل نمی‌شود. 
سه برادران بیان کرد: چند سال پیش زمانی که استادیوم غدیر در اهواز ساخته شد، هم‌زمان استادیوم‌های سپاهان و امام خمینی تبریز نیز استارت زده شدند و اکنون این استادیوم ها مورد استفاده قرار گرفته‌اند در حالی که استادیوم غدیر بی‌استفاده  مانده و خراب شده است و متاسفانه تازه به فکر بازسازی و تعمیر آن افتاده‌اند و معلوم نیست چندسال دیگر تحویل بدهند و استادیوم تختی نیز رها شده است .
وی در پایان گفت‌و‌گو در خصوص رفتار چند روز اخیر آقای طالقانی ریاست سابق هیات فوتبال خوزستان بیان کرد: در هر صورت باید مراسم معارفه برگزار می‌شد و آقای طالقانی با میل و رغبت در جلسه شرکت می‌کرد و کلید هیات را تحویل  ریاست جدید می‌داد. به هرحال امید است سرپرست  جدید بتواند فوتبال خوزستان را به جایگاه واقعی خود برساند و به مشکلات فوتبال استان رسیدگی کند.
در این راستا رسانه دیدارنیوز در جهت شفاف سازی عملکرد هشت ساله آقای طالقانی ریاست هیأت فوتبال سابق خوزستان این آمادگی را دارد تا مطالب آقای طالقانی را درخصوص مصاحبه آقای برادران منتشر کند. همچنین پاسخ به سوالاتی  که  در طول دوره ریاست خود آیا اتاق هم فکری داشت؟
 اتاق پیشکسوت‌ها بود؟
 یا کیمته مربیانی تشکیل شد؟
 و چقدر به مشکلات فوتبال خوزستان رسیدگی شد؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی