تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

نشت چاه 372 نفت و گاز مارون با موفقیت مهار شد

شامگاه دوشنبه 10 مرداد چاه 372 شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون واقع در واحد بهره برداری شماره 3 این شرکت دچار نشت از ناحیه رینگ فلزی زیر شیر اصلی تحتانی شد که با اقدام سریع کارشناسان شرکت های ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون مهار و ایمن سازی گردید.

کد خبر: ۱۳۴۸۹۷
۱۲:۰۶ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۱

نشت چاه 372 نفت و گاز مارون با موفقیت مهار شد

 

 دیدارنیوز: به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون مدیر عامل این شرکت با بیان اینکه چاه مذکور با دبی 2 هزار بشکه در روز در مخزن آسماری قرار داشته و از چاه های فعال تولیدی شرکت به شمار می آید، گفت: در بررسی های اولیه مشخص شد که خوردگی حفره ای در مرکز رینگ باعث ایجاد سوراخ در رینگ و نشت جزئی چاه شده بود اما قطعه مذکور جهت انجام بررسی های بیشتر به آزمایشگاه ارسال شده است.

 

وی افزود: در بدو امر با استفاده از پمپ تراک و تزریق هزار و 100 بشکه آب، چاه را مهار و تسهیلات معیوب اعم از رینگ فلزی، شیر اصلی تحتانی و شیر ایمنی سرچاهی علاوه بر 2 عدد شیر دروازه ای 6 اینچ 5 هزار (شاخه تزریق) را تعویض کردیم.

مهندس حمید کاویان ضمن تقدیر از تلاش های کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون  و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بخاطر انجام سریع این عملیات یادآور شد: خوشبختانه هیچ ریسکی همجواران محترم تاسیسات عملیاتی شرکت را تهدید نکرد و تنها دو بشکه نفت در محل چاه رها شده بود که آن هم به سرعت جمع آوری گردید.


برچسب ها: نفت وگاز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی