تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

تداوم بارش در تهران تا فردا

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان تهران همراه با تداوم فعالیت سامانه بارشی و رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۱۳۴۸۶۲
۱۴:۰۱ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۱

تداوم بارش در تهران تا فردا

دیدارنیوز ـ بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران با تداوم فعالیت سامانه بارشی طی امروز تا فردا (۱۲ و ۱۳ مردادماه)، آسمانی کمی ابری، در ساعات بعد از ظهر تا شب قسمتی ابری تا نیمه‌ابری با رگبار پراکنده در مناطق شمالی و رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

روز‌های جمعه تا یکشنبه (۱۴ تا ۱۶ مردادماه) آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و در ارتفاعات استان گاهی افزایش ابر و رگبار پراکنده باران مورد انتظاراست.

طی پنج روز آینده در نواحی غربی و نیمه‌جنوبی استان گاهی وزش باد شدید با احتمال خیزش موقت گردوخاک به‌ویژه در ساعات عصر و شب پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۹ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۳ مردادماه) صاف تا کمی ابری، قسمتی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۱۴ مردادماه) صاف و گاهی وزش باد با احتمال وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۹ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی