تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
استراتژی بد فراری و داستان تکراری در قبال لکلرک

فرمول یک مجارستان؛ ورستپن از دهم استارت زد و قهرمان شد!

مکس ورستپن، قهرمان فصل گذشته فرمول یک در روز بد تیم فراری توانست از رده دهم خودش را به جایگاه اول برساند و یک قهرمانی شیرین را در مجارستان به کارنامه این فصلش اضافه کرد.

کد خبر: ۱۳۴۶۳۷
۱۹:۴۰ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۱

فرمول یک مجارستان؛ ورستپن از دهم استارت زد و قهرمان شد!

دیدارنیوز: مکس ورستپن، راننده هلندی تیم ردبول در روزی که مسابقه خود را از رده دهم آغاز کرد، در نهایت توانست قهرمانی دیگری را در فصل جاری جشن بگیرد.

مسابقه اصلی گرندپری مجارستان امروز از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در پیست هانگارو رینگ آغاز شد و در نهایت این مکس ورستپن از ردبول بود که توانست عنوان قهرمانی را کسب کند.

مکس ۷۰ دور را زودتر از همه به اتمام رساند و اول شد. مسابقه در حالی شروع می‌شد که جرج راسل پول پوزشین (جایگاه اول استارت) را در اختیار داشت و پشت سر او کارلوس ساینز و شارل لکلرک از تیم فراری بودند. مکس ورستپن نیز در رتبه دهم بود.

شروع مسابقه با استارت خوب راسل آغاز شد و از همان شروع کار، لوییس همیلتون نیز از فرصت استفاده کرد و از رتبه هفتم و از پشت سر فرناندو آلونسو و استبان اوکان رهایی یافت. در ادامه مسابقه بار‌ها شاهد آندرکات‌های عالی از سوی ردبول بودیم، موضوعی که باعث شد مکس ورستپن به خوبی به رتبه‌های بالایی برسد. در این میان شارل لکلرک موفق به گذر از جرج راسل شد و همه چیز برای فراری خوب به نظر می‌رسید.

فرمول یک مجارستان؛ ورستپن از دهم استارت زد و قهرمان شد!

پیت بعدی فراری و استراتژی آن‌ها در خصوص استفاده از لاستیک هارد باعث شد تا شرایط مسابقه عوض شود. لکلرک که اصلا از شرایط راضی نبود نتوانست در میان مدعیان باقی بماند و یک بار دیگر به پیت رفت و از آنجا بود که از سایرین عقب افتاد.

در سوی مقابل استراتژی خوب ردبول در کنار رانندگی بدون نقص مکس ورستپن باعث شد تا او که از رتبه دهم کار را استارت زده بود در رتبه اول مسابقه را به پایان برساند.

همینطور استراتژی درست مرسدس در قبال همیلتون نیز امروز به چشم آمد. جایی که در دور‌های انتهایی بودیم و استفاده درست از لاستیک سافت باعث شد تا همیلتون از ساینز و راسل عبور کند و شاید اگر زمان بیشتری بود، او می‌توانست رتبه اول مکس را نیز تهدید کند.

در نهایت مکس اول شد، همیلتون دوم و راسل سوم.

در پایین جدول نهایی گرندپری مجارستان ۲۰۲۲ را می‌بینید:

فرمول یک مجارستان؛ ورستپن از دهم استارت زد و قهرمان شد!

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی