تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

کارگروه توسعه روستایی شهرستان باوی تشکیل شد؛

نشست کارگروه توسعه روستایی شهرستان باوی به میزبانی فرمانداری و با حضور مدیرکل امور روستایی استانداری، مدیر صندوق روستاییان و عشایر استان، مدیر اجرایی بنیاد برکت و جمعی از مسئولین استانی و شهرستان برگزار شد.

کد خبر: ۱۳۴۵۸۰
۲۲:۰۸ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۱

کارگروه توسعه روستایی شهرستان باوی تشکیل شد؛

 

دیدارنیوز: به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان خوزستان، امروز شنبه هشتم مرداد ماه ۱۴۰۱ نشست کارگروه توسعه روستایی شهرستان باوی به میزبانی فرمانداری و با حضور مرتضی باوی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری، حسین سلاسل مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان، امین عبدالله پور مدیر اجرایی بنیاد برکت امام ، دهیاران و اعضای شورای اسلامی در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. 

 

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان در این نشست اهداف قرارگاه کرامت و خدمات صندوق به روستاییان و عشایر را تشریح و حمایت دولت در پرداخت دو سوم حق بیمه روستائیان را مهم و ارزشمند دانست.

وی با اشاره به جایگاه دهیاران و شوراهای اسلامی روستا، آنها را تصمیم ساز دانست و گفت: توسعه روستاها مدیون تلاش شبانه روزی این عزیزان است.

حسین سلاسل افزود: بیمه اجتماعی یکی از شاخص های توسعه هر منطقه است و از دهیاران و شوراهای اسلامی انتظار داریم در راستای مسئولیت اجتماعی خود، نسبت به آگاهی بخشی روستاییان و ترویج بیمه اجتماعی روستاییان اهتمام داشته باشند تا روستاییان از یارانه بیمه ای دولت محروم نشوند.

برچسب ها: خوزستان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی