تیتر امروز

محمد مخبر؛ نامه‌ها را باز نکرد؟
گزارش دیدار از آخرین نفس‌های دریاچه ارومیه

محمد مخبر؛ نامه‌ها را باز نکرد؟

نابودی دریاچه ارومیه که در دولت نهم کلید آن زده شد حالا در دولت سیزدهم به لطف بی توجهی معاون اول رئیس جمهور به نامه‌های سازمان محیط زیست نفس‌های آخرش را می‌کشد.
«نهاد‌های مدنی»، غایب بزرگ سالن ۶۰۰ نفره وزارت کشور
وزارت کشور از تشکل‌های مردم‌نهاد در همایش روز ملی مشارکت اجتماعی دعوت نکرد

«نهاد‌های مدنی»، غایب بزرگ سالن ۶۰۰ نفره وزارت کشور

۲۲ مرداد، روز ملی تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی بود و به همین مناسبت همایشی در سالن ۶۰۰ نفره وزارت کشور برگزار شد که در آن مسئولان نهاد‌های دولتی حضور داشتند و سخنرانی کردند، همایشی ملی تشکل‌هایی...
تاجزاده از اصولگراترین اصلاح‌طلبان است/ رویکرد او، مقابل براندازان است
الهه کولایی در گفتگو با دیدار عنوان کرد:

تاجزاده از اصولگراترین اصلاح‌طلبان است/ رویکرد او، مقابل براندازان است

الهه کولایی نماینده پیشین مجلس و فعال سیاسی درباره بازداشت مصطفی تاجزاده و راه‌های رسیدن به جامعه‌ای توسعه یافته با دیدارنیوز به گفتگو نشست. او معتقد است دستگاه قضایی با مدیریت حجت‌الاسلام اژه‌ای،...

تاثیرات باورنکردنی «پیاده‌روی»؛ از قلب تا طول عمر

پیاده‌روی می‌تواند فواید بسیاری برای افراد داشته باشد و نباید از آن غافل شد؛ از جمله فواید آن کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی عروقی، کاهش خطر سکته مغزی و افزایش طول عمر و کاهش افسردگی است.

کد خبر: ۱۳۴۲۹۵
۰۹:۵۸ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۱

تاثیرات باورنکردنی «پیاده‌روی»؛ از قلب تا طول عمر

دیدارنیوز: انجام پیاده روی به مدت‌های مختلف در طول روز و هفته اثرات باورنکردی بر سلامت جسم و مغز افراد خواهد داشت.

پیاده روی یکی از ساده‌ترین ورزش‌ها است که تمامی افراد در تمامی ساعات و بدون هیچ هزینه‌ای می‌توانند آن را انجام دهند و از فواید آن بی نصیب نباشند، بنابراین انجام پیاده روی می‌تواند فواید بسیاری برای افراد داشته باشد و نباید از آن غافل شد.

وزن؛ یک ساعت پیاده روی در روز می‌تواند از افزایش وزن جلوگیری یا به کاهش آن کمک کند.

قلب؛ ۳۰ تا ۶۰ دقیقه پیاده روی در روز می‌تواند به طور چشمگیر از خطر ابتلا به بیماری قلبی عروقی کاهش دهد.

استخوان؛ ۴ ساعت پیاده روی در هفته، ۴۳ درصد از خطر شکستگی لگن در سالمندان کم می‌کند.

دیابت؛ ۳۰۰ گام بلند روزانه، ۲۹ درصد خطر ابتلا به دیابت را کاهش می‌دهد.

مغز؛ ۲ ساعت پیاده روی در هفته، ۳۰ درصد از خطر سکته مغزی کاهش می‌دهد.

حافظه؛ ۴۰ دقیقه ۳ روز در هفته پیاده روی، نگه دارنده فعالیت‌های مغز در ارتباط با حافظه و تصمیم گیری است.

خلق و خو؛ ۳۰ دقیقه پیاده روی در روز ۳۶ درصد از علایم افسردگی کاهش می‌دهد.

طول عمر؛ ۷۵ دقیقه پیاده روی سریع در هفته می‌تواند تقریبا موجب ۲ سال طول عمر شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی