تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

نمایش آثار عکاسان ایرانی در قونیه

نمایشگاه عکس فوکوس با آثاری از ۲۹ عکاس کشورمان به شهر قونیه در ترکیه رسید.

کد خبر: ۱۳۴۲۴۵
۱۴:۱۳ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۱

نمایش آثار عکاسان ایرانی در قونیه

دیدارنیوز ـ به نقل از روابط عمومی فیاپ در ایران، نمایشگاه عکس فوکوس با آثاری از ۲۹ عکاس ایرانی در شهر قونیه ترکیه آغاز به کار کرد و تا ۹ مرداد نیز ادامه دارد.

آثار این نمایشگاه شامل ۴۱ عکس با موضوعات طبیعت، چشم انداز، فاین آرت، مفهومی و اجتماعی است که در گالری Sille Sanat Sarayi به عنوان مرکز نمایشگاهی فیاپ (فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی) در شهر قونیه ترکیه به نمایش گذاشته شد.

در این نمایشگاه آثاری از عکاسان ایرانی شامل مازیار امینی آلاشتی، هوتن باباپور، یعقوب بایرامی فرجود، ابراهیم بهرامی، امید پورنبی، سیامک جعفری، محمدرضا چایفروش، زهرا حیدری، احمد خطیری، فریدون دلیری، امین دهقان، احمد سامعی، علی سامعی، مسعود سلیمانی، علیرضا شاه حمزه، اصغر صامتی، علیرضا عباسی، سعید عرب زاده، حسن غفاری، محسن فرجامی پور، المیرا فروزانی، ثنا کمالی، سید احسان مرتضوی، ارشاد مظلومی، راحیل موسوی، امیر نظری، ویدا هنرور، امیرحسین هنرور، بهرام یزدان پناه به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه توسط کلوپ عکس فوکوس به عنوان نمایندگی فدراسیون بین المللی هنرعکاسی (فیاپ) در ایران با همکاری موسسه خانه هنر خیام، گالری Sille Sanat Sarayi، مرکز نمایشگاهی فیاپ در قونیه، موسسه تحقیقات و مطالعات عکاسی آبگینه و آژانس ارتباطات برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هنرمندان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی