تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

بازگشت ستاره‌های ملی‌پوش والیبال به تهران

کاروان تیم ملی والیبال مردان ایران که هشتم خرداد تهران را برای اردوی برون مرزی صربستان و حضور در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ ترک کرده بود، دیشب (یکشنبه) بعد از سفری طولانی و ۵۷ روزه از طریق فرودگاه امام وارد کشور شد.

کد خبر: ۱۳۴۲۱۴
۰۹:۵۷ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۱

بازگشت ستاره‌های ملی‌پوش والیبال به تهران

دیدارنیوز: غیورمردان والیبال ایران پس از حضوری شایسته و افتخارآفرین در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ به تهران بازگشتند.

به نقل از سایت فدراسیون والیبال، کاروان تیم ملی والیبال ایران که هشتم خرداد تهران را برای اردوی برون مرزی صربستان و حضور در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ ترک کرده بود، ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه دیشب (یکشنبه دوم مرداد) بعد از سفری طولانی و ۵۷ روزه با استقبال محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشور شد.

وحید مرادی مشاور عالی فدراسیون، میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون، مصطفی کارخانه مدیر تیم‌های ملی، محمد وکیلی سرمربی تیم ملی نوجوانان، عظیم جزیده سرمربی تیم ملی ب و بسیاری از علاقمندان به ورزش والیبال و خانواده بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی از دیگر حاضرین در مراسم استقبال از تیم ملی والیبال ایران بودند.

مردان والیبال ایران در مدت ۵۷ روز سفر خود علاوه بر اردوی برون مرزی صربستان در هفته‌های اول تا سوم مرحله گروهی در کشور‌های برزیل، بلغارستان و لهستان به مصاف حریفان خود رفتند.

تیم ملی والیبال ایران در مجموع ۱۲ مسابقه سه هفته مرحله مقدماتی موفق به شکست تیم‌های چین، استرالیا، آمریکا، کانادا، لهستان، اسلوونی و صربستان شد و در دیدار با تیم‌های هلند، ژاپن، بلغارستان، برزیل و ایتالیا نتیجه را واگذار کرد و در پایان مرحله گروهی با هفت برد و ۲۰ امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار گرفت و سهمیه حضور در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها را به دست آورد.

شاگردان بهروز عطایی در مرحله یک چهار نهایی لیگ ملت‌ها در شهر بولونیا ایتالیا نیز به مصاف لهستان رفتند و به‌رغم نمایشی تحسین برانگیز مغلوب تیم نخست رده‌بندی جهان شدند تا از راه‌یابی به مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌ها بازبمانند و در رتبه هفتم لیگ ملت‌ها قرار گیرند و صعودی ۵ پله‌ای نسبت به دوره گذشته این رقابت‌ها را تجربه کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی