تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

رسانه لهستانی: بازی مقابل ایران شبیه دریایی به شدت مواج بود

پس از دیدار تماشایی و نزدیک والیبال ایران برابر لهستان که با شکست ملی‌پوشان شایسته کشورمان در پنج ست همراه بود، رسانه اسپورت لهستان در گزارشی نوشت: بازی والیبالیست‌های لهستان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ ملت‌های والیبال مقابل ایران شبیه دریایی به شدت مواج بود، بازیکنان لهستان در آخرین لحظه و قبل از ست پنجم در دوئل با ایرانی‌ها بیدار شدند.

کد خبر: ۱۳۴۰۸۱
۱۳:۰۲ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۱

رسانه لهستانی: بازی مقابل ایران شبیه دریایی به شدت مواج بود

دیدارنیوز: اسپورت لهستان به قدرت تیم ملی والیبال ایران اعتراف کرد.

تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌ها والیبال به مصاف لهستان رفت و در یک بازی نزدیک با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد تا از صعود به مرحله بعدی این مسابقات باز بماند.

اسپورت لهستان در گزارشی به بازی والیبال ایران و لهستان پرداخت و نوشت: بازی والیبالیست‌های لهستان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ ملت‌های والیبال مقابل ایران شبیه دریایی به شدت مواج بود. بازیکنان لهستان در آخرین لحظه و قبل از ست پنجم در دوئل با ایرانی‌ها بیدار شدند. آن‌ها با پیروزی خود، هواداران پرشمار ایران را ساکت کردند.

این رسانه ادامه داد: در مورد والیبالیست‌های لهستانی باید گفت که بدون شک می‌توان ایرانی‌ها را در گروه رقبای ناخوشایند و سرسخت برای این تیم قرار داد. دیدار روز پنجشنبه مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ ملت‌ها نیز تایید دیگری بر این موضوع بود. اگرچه بدون شک باید از عملکرد خوب حریفان که به شجاعت و سرسختی شهره هستند قدردانی کرد، اما این را نیز باید پذیرفت که گاهی اوقات لهستان کار را برای خود بسیار سخت می‌کرد.

اسپورت لهستان نوشت: با توجه به دو دوئل اخیر با پارسی‌ها، می‌توانستیم پیش‌بینی کنیم که این بازی سخت و طولانی خواهد شد. مطمئناً بهترین روز چند بازیکن تیم قهرمان جهان (تیم ملی والیبال لهستان) نبود. به طور کلی، بازی دفاعی ناکارآمد یکی از بزرگترین مشکلات لهستانی‌ها مقابل ایران بود. میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که سابقه بازی در پلاس لیگا لهستان را دارد در بازی پنجشنبه خوب ظاهر شد.

این سایت لهستانی با اشاره به هواداران پرشور والیبال ایران در این بازی ادامه داد: سکو‌ها اکثراً توسط هواداران تیم ملی ایران اشغال شده بود که پس از پیروزی والیبال لهستان، سکوت بر روی سکو‌ها حاکم شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی