تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

آمریکا: ایران بخواهد، بخشی از تحریم‌ها برداشته می‌شود

«ویکتوریا نولاند» معاون وزیر خارجه آمریکا، با بیان اینکه اگر طرف ایرانی بخواهد، توافق برجام روی میز است، گفت: اگر ایران بخواهد و تنها یک تصمیم‌گیرنده در این کشور وجود داشته باشد، نفتش به بازار‌های جهانی باز می‌گردد و بخشی از تحریم‌ها برداشته می‌شود.

کد خبر: ۱۳۴۰۵۹
۱۰:۳۹ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۱

آمریکا: ایران بخواهد، توافق روی میز است

دیدارنیوز: معاون وزیر خارجه آمریکا مدعی شد، که اگر طرف ایرانی بخواهد، توافق برجام روی میز است.

«ویکتوریا نولاند» معاون وزیر خارجه آمریکا بدون اشاره به بدعهدی‌های کشورش مدعی شد، که اگر طرف ایرانی بخواهد، توافق روی میز است.

وی همچنین اعلام کرد که بازگشت ایران به توافق هسته‌ای برجام به این کشور امکان می‌دهد نفت خود را به بازار‌های جهانی بازگرداند و به تخفیف تحریم‌ها دست یابد.

آمریکا: ایران بخواهد، توافق روی میز است

به گزارش اسپوتنیک، نولاند در چارچوب همایش سالانه به میزبانی موسسه آسپن گفت: «اگر ایران بخواهد و تنها یک تصمیم‌گیرنده در این کشور وجود داشته باشد، نفتش به بازار‌های جهانی باز می‌گردد و بخشی از تحریم‌ها برداشته می‌شود».

معاون وزیر خارجه آمریکا با تکرار برخی تهدید‌ها، گفت که در صورت امتناع ایران از بازگشت به توافق هسته‌ای، واشنگتن «مجبور خواهد شد که فشار خود را بر ایران افزایش دهد».

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی