تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

گفتگوی بن‌سلمان و پوتین درباره «نفت» و «سوریه»

کرملین در بیانیه‌ای اعلام کرد که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی در تماسی تلفنی با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه گفتگو کرد. در این تماس، توسعه روابط تجاری و اقتصادی میان مسکو و ریاض و وضعیت فعلی بازار جهانی نفت مورد بررسی قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۳۴۰۳۲
۰۹:۵۲ - ۳۱ تير ۱۴۰۱

گفتگوی بن‌سلمان و پوتین درباره «نفت» و «سوریه»

دیدارنیوز: کرملین از گفت‌وگوی تلفنی ولیعهد عربستان سعودی و رئیس جمهوری روسیه درباره وضعیت بازار جهانی نفت و سوریه خبر داد.

به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، کرملین در بیانیه‌ای اعلام کرد که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی در تماسی تلفنی با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه گفتگو کرد.

طبق این بیانیه، دو طرف سطح روابط دوستانه میان روسیه و عربستان را ستودند و درباره مسائل مربوط به همکاری دوجانبه میان دو کشور تبادل نظر کردند.

کرملین همچنین گزارش داد که بن سلمان و پوتین در این تماس تلفنی توسعه روابط تجاری و اقتصادی میان مسکو و ریاض و وضعیت فعلی بازار جهانی نفت را مورد بررسی قرار دادند.

در ادامه این بیانیه آمده است: دو طرف درباره وضعیت سوریه و نتایج اجلاس اخیر سران کشور‌های ضامن روند آستانه در تهران تبادل نظر کردند.

در این تماس تلفنی همچنین بر ادامه تماس‌ها میان مسکو و ریاض در سطوح مختلف توافق شد.

کرملین در ادامه اعلام کرد: پوتین و بن سلمان بر اهمیت هماهنگی بیشتر در داخل اوپک پلاس تاکید و تصریح کردند که کشور‌های عضو این سازمان همچنان به تعهدات خود برای حفظ تعادل در بازار جهانی نفت عمل می‌کنند.

تماس تلفنی بن سلمان و ولادیمیر پوتین درحالی انجام شده است که ولیعهد و حاکم دوفاکتوی سعودی یک هفته قبل با جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا در ریاض دیدار و با وی درباره مسائل مختلف ازجمله مساله تولید نفت رایزنی کرده بود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی