تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

نیروی انسانی کیفی و متخصص عامل پیشبرد هر کسب و کار است

  محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون نیروی انسانی کیفی و متخصص را عامل پیشبرد هر کسب و کار دانست.

کد خبر: ۱۳۳۸۹۸
۱۴:۳۰ - ۲۸ تير ۱۴۰۱

نیروی انسانی کیفی و متخصص عامل پیشبرد هر کسب و کار است

 

دیدارنیوز: به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب گیلان، محمد شیخ حسینی در سفر به استان گیلان ضمن بازدید از شعب، مرکزی،سعدی و میرزاکوچک رشت ،لنگرود و لاهیجان با همکاران این شعب دیدار و گفتگو کرد و با اشاره به اهمیت نقش منابع انسانی در پیشبرد اهداف افزود : نیروهای تحصیلکرده، جوان، با انگیزه و در عین حال با تجربه، از ویژگی های بارز این مجموعه می باشد و در این میان مهمترین تکلیفی که اکنون بر عهده کارکنان می باشد جذب منابع است و اگر به این مهم تمرکز کنیم قطعا جهشی قابل ملاحظه در عملکرد بانکی را شاهد خواهیم بود، چون منابع محدود و مصارف نامحدود است و برای پیشبرد اهداف، جذب منابع را باید بعنوان یک تکلیف تلقی کنیم و بصورت مستمر جذب منابع نماییم .سرپرست بانک توسعه تعاون خاطرنشان کرد: عملکرد ستودنی بانک در اجرای شایسته طرح های ملی باعث جلب اعتماد کارگزاران کشور به بانک شده است و ما در حال حاضر شاهد سپردن سایر طرح های ملی به بانک می باشیم.
وی بر استفاده از پتانسیل صندوق توسعه ملی تأکید کرد و در ادامه اظهار داشت: شعب باید از فرصت پیش آمده بهره برده و با پرداخت این تسهیلات علاوه بر ایجاد و توسعه اشتغال در تحقق اهداف اساسنامه ای بانک نیز گام های موثری بردارند.
شیخ حسینی شجاعانه و مدبرانه کار کردن پرسنل در پرداخت تسهیلات را مسبب ایجاد تعادل در نسبت منابع و مصارف دانست و افزود: برای بزرگ شدن و رسیدن به موفقیت های روزافزون باید تدبیر و درایت را در تصمیم گیری های خود داشته باشیم.
وی اظهار داشت: ما برای تامین مالی بنگاه های اقتصادی باید به سایر روش های تامین مالی نظیر ضمانت نامه و ال سی به جذب مشتریان هدف روی بیاوریم و با تنوع بازاریابی بتوانیم منابع بیشتری جذب کنیم.
در این بازدیدها شریفی معاون عملیات بانکی مدیرعامل، محمدی مدیر امور استانها و شعب و واسعی مدیر شعب بانک توسعه تعاون گیلان سرپرست بانک را همراهی کردند.
گفتنی است در این دیدارها روسا و همکاران شعب به بیان دید گاه ها و نقطه نظرات خود پیرامون مسائل شعبه پرداختند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی