تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

بررسی روند گفتگو‌های تهران - ریاض در تماس وزرای ایران و عراق

در تماس تلفنی امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان و فواد حسین، وزیر امور خارجه عراق، برخی موضوعات از جمله روند گفتگو‌های تهران و ریاض مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر: ۱۳۳۷۹۳
۰۸:۲۷ - ۲۷ تير ۱۴۰۱

گفتگوی امیرعبداللهیان با وزیر عراقی درباره رابطه با «ریاض»

دیدارنیوز: در تماس تلفنی امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان و فؤاد حسین، وزیر امور خارجه عراق، برخی موضوعات مورد اهتمام مشترک در حوزه روابط دو جانبه و نیز برخی موضوعات منطقه‌ای از جمله روند گفتگو‌های تهران و ریاض مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

در این گفتگوی تلفنی امیر عبداللهیان اعیاد قربان و غدیر خم را به همتای عراقی خود تبریک گفت.

فواد حسین، وزیر امور خارجه عراق نیز ضمن تبریک متقابل عید به همتای ایرانی خود و با اشاره به حضور عراق در اجلاس اخیر جده، ارزیابی خود از این نشست را با امیرعبداللهیان در میان گذاشت.

فؤاد حسین تصریح کرد که دولت عراق در اجلاس جده گفتگو‌ها و رایزنی‌های لازم برای همکاری‌های منطقه‌ای را انجام داده است و کشورش همچنان به تلاش‌های خود برای تقویت صلح و ثبات در منطقه ادامه خواهد داد.

امیرعبداللهیان با قدردانی از تلاش و نقش سازنده عراق در شکل گیری و پیشبرد گفتگو‌های منطقه‌ای در راستای تقویت ثبات و امنیت و توسعه در منطقه، بر آمادگی کشورمان برای تداوم همفکری و تبادل نظر با همتای عراقی خود به منظور پیگیری موضوعات مورد اهتمام مشترک در ابعاد دوجانبه و منطقه‌ای تاکید کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی