تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

بورل: باید صبر کرد تا تحریم‌ها علیه «روسیه» نتیجه بدهد

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره تحریم‌ها علیه روسیه به دلیل حمله نظامی به اوکراین گفت: روسیه می‌تواند نفت خود را به بازار‌های دیگر بفروشد، اما این مزیت با این واقعیت محدود می‌شود که مسکو مجبور است برای هر بشکه نفت تخفیف‌های زیادی را بدهد. تحریم‌ها ابزار مهمی برای کنش سیاسی هستند که نیازمند صبر راهبردی هستند، زیرا ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا اثر مطلوب داشته باشند.

کد خبر: ۱۳۳۷۲۰
۰۸:۳۶ - ۲۶ تير ۱۴۰۱

بورل: باید صبر کرد تا تحریم‌ها علیه «روسیه» نتیجه بدهد

دیدارنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که «برای تاثیرگذاری تحریم‌ها علیه روسیه، باید صبر کرد».

به نقل از اِم‌اِس‌اِن، «جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز گذشته (شنبه) اعلام کرد که تحریم‌های بین المللی علیه روسیه (به دلیل تجاوز نظامی مسکو به اوکراین) «اثرگذار خواهند شد».

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواستار «صبر راهبردی» در خصوص بحران انرژی ناشی از آن شد و مدعی شد که «این بهایی است که برای دفاع از دموکراسی باید پرداخت».

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در این باره اعلام کرد: از زمان حمله روسیه به اوکراین در ۲۴ فوریه، اتحادیه اروپا ۶ بسته تحریمی را علیه مسکو تصویب کرده است. در این اقدامات، نزدیک به یک هزار و ۲۰۰ فرد، ۱۰۰ نهاد در روسیه و تعداد قابل توجهی از بخش‌های اقتصادی هدف قرار گرفتند.

وی در این باره ادامه داد: روسیه می‌تواند نفت خود را به بازار‌های دیگر بفروشد، اما این مزیت با این واقعیت محدود می‌شود که مسکو مجبور است برای هر بشکه نفت تخفیف‌های زیادی را بدهد. تحریم‌ها ابزار مهمی برای کنش سیاسی هستند که نیازمند صبر راهبردی هستند، زیرا ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا اثر مطلوب داشته باشند.

این در حالی‌ست که ویکتور اوربان نخست‌وزیر مجارستان پیشتر در سخنانی گفته بود که گفت که تحریم‌ها علیه روسیه به اروپا آسیب می‌رساند.

وی اعلام کرد: محدودیت‌های ضد روسیه عموماً به هدف خود نرسیده؛ زیرا به حل وضعیت اوکراین کمکی نکرده است. این تحریم‌ها نتیجه عکسی داده است. در ابتدا فکر می‌کردم که ما به پای خود شلیک کردیم، اما الان به نظر می‌رسد که اروپا به ریه‌های خود شلیک کرده است.

او در مورد وضعیت اقتصادی اروپا هم تاکید کرد: اروپا به ریه‌ها شلیک کرد نه به پای خود، بنابراین اکنون به دلیل کمبود انرژی در حال خفه شدن است.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی