تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با حضور در دفتر دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان خواستار پیگیری فوری معضل سگ‌های بلاصاحب شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان جهت جمع آوری سگ‌های بلاصاحب دستور ویژه صادر کرد.

کد خبر: ۱۳۳۶۹۶
۱۸:۲۶ - ۲۵ تير ۱۴۰۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با حضور در دفتر دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان خواستار پیگیری فوری معضل سگ‌های بلاصاحب شد

 

دیدارنیوز: جلسه‌ای پیرامون بررسی موضوعات و مسائل مشترک در حوزه بهداشت و درمان با حضور صادق جعفری چگنی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان و دکتر سرمست ریاست دانشگاه علوم پزشکی اهواز، معاونین بهداشت و غذا و دارو، مدیران روابط عمومی، حراست و بازرسی برگزار گردید.  

 

در این جلسه رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به معضلات بهداشتی درمانی از جمله مسئله سگ‌های بلاصاحب که باعث آسیب‌های جسمی و روحی فراوانی برای مردم شده است و با اشاره به حمله اخیر سگ‌ها به نوجوان اهوازی و یاد آوری موارد مشابه، خواستار برخورد قاطع با متخلفان در این حوزه‌ها شد.

در ادامه معاون بهداشت دانشگاه گزارشی در خصوص اقدامات نظارتی بر اماکن و مراکزی که در زمینه خدمات مرتبط با سلامت مردم می‌پردازند، ارائه داد و گفت: در حال حاضر یکی از معضلات شهر، حضور سگ‌های بلاصاحب بوده که ممکن است باعث اشاعه بیماری کشنده هاری شود.

معاون غذا و دارو دانشگاه در بخش دیگری از جلسه گزارشی از طرح جدید وزارت بهداشت و درمان در خصوص دارو ارائه داد و گفت: طرح دارویار که هم اکنون در حال عملیاتی شدن است هیچ گونه افزایش پرداختی از جیب مردم نخواهد داشت و جهت اجرای هرچه بهتر این طرح نیازمند کمک و همکاری همگی هستیم.

در ادامه دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان با تشریح روند قانونی برخورد با متخلفان حوزه‌های بهداشت و درمان جهت هرگونه همکاری، اعلام آمادگی نمود و از مدیران دانشگاه علوم پزشکی اهواز خواست به صورت ویژه مطالبه‌گر وضعیت سلامت مردم باشند.

صادق جعفری چگنی با اشاره به مسائل مختلف از جمله زباله‌های عفونی خواستار پیگیری ویژه در این خصوص شد.

همچنین دادستان در خصوص معضل سگ‌های بلاصاحب گفت: دستور ویژه جهت پیگیری و تسریع در جمع آوری صادر شده و این مساله را از طریق شهرداری به صورت خاص پیگیری خواهیم کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی