تیتر امروز

سانحه هوایی ورزقان؛ پیکر شهید رئیسی در مشهد دفن می‌شود
سقوط دردناک بالگرد ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی

سانحه هوایی ورزقان؛ پیکر شهید رئیسی در مشهد دفن می‌شود

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «کنعانی‌مقدم» واقعه شهادت رییس‌جمهوری و هیات همراه را بررسی می‌کند:

ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است

یکی از سیاستمداران در گفت‌وگو با دیدار معتقد است که رییسی با جمع کردن منتقدان و موافقان زیر یک سقف تلاش می‌کرد فراجناحی باشد.
اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)
از چشم جهان (۱۵۰)

اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)

تازه‌ترین بسته حمایتی در حوزه امنیت ملی آمریکا در قبال اوکراین، که در آوریل امسال تصویب شد، به دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اجازه می‌دهد، برای ادامه حمایت از اوکراین علیه تجاوز روسیه، به تولید...
رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات خبر داد:

تخلیه دفتر سید محمد خاتمی + عکس + توضیحات جواد امام

رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات از تخلیه دفتر سید محمد خاتمی خبر داد.

کد خبر: ۱۳۳۶۵
۱۳:۵۳ - ۰۶ آبان ۱۳۹۷

دیدارنیوز - علی خاتمی با تایید خبر تخلیه دفتر سید محمد خاتمی (بنیاد باران) گفت:‌ بله درست است، این نقل و انتقال طبیعی است و در حال انجام شدن است.

رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات خاطرنشان کرد:‌ آنجا صاحب و حساب و کتاب دارد؛ ما مهمان دفتر امام و حاج حسن آقا بودیم. طبق توافقی که با بنیاد مستضعفان صورت گرفته است باید آنجا را آماده کنند و لذا ما سربار آنان نیستیم.

خاتمی تاکید کرد: این تغییر و تحول با رضایت کامل است.
 
جواد امام: تخلیه دفتر خاتمی ربطی به ماجرای نامه محمد یزدی ندارد
 
همزمانی انتشار خبر تخلیه دفتر سیدمحمد خاتمی با خبر نامه‌نگاری آیت الله محمد یزدی به آیت الله العظمی شبیری زنجانی برای برخی افراد این شبهه را ایجاد کرد که شاید میان این دو خبر ارتباطی وجود دارد اما جواد امام مدیرعامل بنیاد باران این امر را رد کرد.
 
جواد امام در تماس خبرنگار دیدارنیوز اعلام کرد که ساختمان محل استقرار دکتر سیدمحمد خاتمی متعلق به بنیاد مستضعفان است ولی طبق توافقی از سوی موسسه تنظیم و نشر امام خمینی از آن بهره‌برداری می‌شد. این ملک با نظر سیدحسن آقا یادگار امام خمینی در اختیار جناب خاتمی قرار گرفته بود تا ایشان در آن مستقر باشد ولی از مدتها قبل، بنیاد درصدد بود این ملک را خودش در اختیار بگیرد و بنابراین با طی مراحل مختلف، این اتفاق افتاد. 
 
جواد امام تاکید کرد که همزمانی تخلیه دفتر آقای خاتمی با انتشار خبر نامه‌نگاری آقای یزدی با آیت‌الله شبیری زنجانی، کاملا اتفاقی است و هیچ رابطه‌ای میان آنها وجود ندارد.  
 
 
تخلیه دفتر سید محمد خاتمی + عکس
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی