تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

جشن بزرگ دهه امامت و ولایت كاركنان شركت نفت و گاز اروندان برگزار شد

به مناسبت فرا رسیدن دهه ولایت و امامت و در آستانه عید غدیر خم جشن باشکوهی با حضور کارکنان و خانواده شرکت نفت و گاز اروندان برگزار شد.

کد خبر: ۱۳۳۶۲۵
۱۹:۱۱ - ۲۴ تير ۱۴۰۱

جشن بزرگ دهه امامت و ولایت كاركنان شركت نفت و گاز اروندان برگزار شد

 

 دیدارنیوز: به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، پنجشنبه 23 تیر ماه همزمان با سالروز میلاد فرخنده امام هادی(ع) و موسم عید سعید غدیرخم، جشن بزرگ دهه امامت و ولایت کارکنان شرکت نفت و گاز اروندان در خرمشهر، تالار اجتماعات منطقه آزاد اروند برگزار شد.

این مراسم که با استقبال پر شور کارکنان و خانواده شرکت نفت و گاز اروندان همراه بود با حضور مدیریت عامل و جمعی از مدیران ارشد این شرکت؛ حجت الاسلام عادل پور امام جمعه محترم، عمیدزاده فرماندار ویژه و سردار لویمی فرمانده سپاه، شهرستان خرمشهر برگزار شد.

در ابتدای این جشن مهندس عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و حجت الاسلام عادل پور امام جمعه محترم خرمشهر در سخنانی با خیر مقدم به حضار این اعیاد بزرگ را گرامی داشتند.

در ادامه از برنامه های این جشن فرهنگی که با اجرای برترین هنرمندان کشوری و استانی برنامه ریزی شده بود، اجرا و همخوانی سرود سلام فرمانده، نمایش طنز و استند آپ کمدی برترین تیم نمایشی، برنامه های مفرح جهت حضار، هنرنمایی خواننده محبوب استانی حامد نیسی و در انتها اجرای خواننده مطرح کشوری فرزاد فرخ بود.

گفتنیست در ادامه به مناسبت این ایام فرخنده در تاریخ 30 تیرماه، برنامه جشنی نمایشی و تلفیقی دیگری نیز ویژه کودکان و خانواده کارکنان در شهر اهواز برنامه ریزی شده است.

برچسب ها: نفت وگاز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی