تیتر امروز

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ ادعای مقام آمریکایی و نگرانی پوتین/ نیروهای روسی در راه ایران
آخرین گزارش‌ها از حادثه در منطقه ورزقان آذربایجان شرقی

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ ادعای مقام آمریکایی و نگرانی پوتین/ نیروهای روسی در راه ایران

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و جستجو‌ها برای پیداکردن این هلی‌کوپتر که حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه نیز در آن بوده، ادامه...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

هواشناسی ایران؛ گرد و خاک ادامه دارد

صادق ضیاییان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اعلام کرد که گرد و خاک طی پنج روز آینده در شرق کشورمان ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۱۳۳۶۱۹
۱۰:۳۳ - ۲۴ تير ۱۴۰۱

هواشناسی ایران؛ گرد و خاک ادامه دارد

دیدارنیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از تداوم گرد و خاک طی پنج روز آینده در شرق کشور و به ویژه منطقه زابل خبر داد.

صادق ضیاییان، درباره شرایط جوی کشور با بیان اینکه طی پنج روز آینده در شرق کشور، تداوم باد‌های ۱۲۰ روزه همراه با گرد و خاک، به ویژه در منطقه زابل را خواهیم داشت، اظهار کرد: طی این مدت در برخی مناطق استان‌های واقع در غرب، جنوب غرب، جنوب و مرکز کشور پدیده گرد و غبار دور از انتظار نیست.

به گفته وی، امروز و فردا در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، در برخی نقاط هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود، همچنین یکشنبه و دوشنبه این وضعیت در مناطق ذکر شده تشدید می‌شود و طی پنج روز آینده در سایر مناطق کشور پدیده قابل توجهی نخواهیم داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات همچنین این را هم گفت که در پنج روز آینده شرق دریای عمان و جمعه دریای خزر مواج است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۵ تیرماه) صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و طی یکشنبه (۲۶ تیرماه) صاف و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۴ و ۲۵ تیرماه) اهواز با دمای ۴۸ و ۴۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۷ و ۸ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی