تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

رئیس پلیس کشور: مجرمان شیک و باکلاس شده‌اند!

به گفته سردار حسین اشتری، رئیس پلیس کشور، امروز دیگر مجرمان مثل چندسال قبل نیستند که شرایط فیزیکی خاصی داشته باشند، ظاهر‌ها تغییر کرده و برخی خیلی شیک و به اصطلاح باکلاس شده‌اند!

کد خبر: ۱۳۳۵۴۵
۱۲:۲۱ - ۲۲ تير ۱۴۰۱

رئیس پلیس کشور: مجرمان شیک و باکلاس شده‌اند!

دیدارنیوز: رییس پلیس کشور با تاکید بر ضرورت افزایش سرعت هوشمندسازی در مجموعه انتظامی کشور گفت: امروز دیگر مجرمان مثل چندسال قبل نیستند که شرایط فیزیکی خاصی داشته باشند، ظاهر‌ها تغییر کرده و برخی خیلی شیک و به اصطلاح باکلاس شده‌اند.

سردار حسین اشتری در اولین رویداد کاربرد هوش مصنوعی در کشف علمی جرم که صبح امروز در سالن همایش‌های سازمان اوقاف برگزار شد، گفت: امروز انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط کشور و ماموریت‌های متعدد حضور دارد و هیچ مجموعه و سازمانی را نداریم که به اندازه پلیس ایران با مردم در ارتباط باشد.

وی با بیان اینکه مردم هر روز به یک شکل و نوعی با همکاران ما ارتباط دارند، گفت: یکی از ماموریت‌های اصلی ما پیشگیری از جرم است و البته اگر جرمی هم رخ دهد با سرعت پیگیری و احقاق حق می‌کنیم. ما حافظان جان و مال و ناموس مردم هستیم.

او ادامه داد: به همان اندازه که تکنولوژی در کشور پیشرفت کرده است، جرائم هم پیچیده شده است و جرائمی که امروز در جامعه رخ می‌دهد با گذشته متفاوت است.

اشتری با بیان اینکه تصور ما از مجرمان تغییر کرده است، گفت: امروز دیگر اینطور نیست که مجرمان الزاما یک شرایط فیزیکی خاصی داشته باشند، ظاهر مجرمان و مرتکبان جرم تغییر کرده و برخی خیلی شیک و به اصطلاح با کلاس شده‌اند.

وی افزود: پلیس هم باید با ظرفیت و تجهیزاتی و ابزار‌های هوشمندی که در اختیار دارد از همه مجرمان جلوتر باشد. ما باید تسلط اطلاعاتی بر جرائم ومجرمان داشته باشیم و بحمدالله در این مسیر حرکت کرده‌ایم و باید سرعت این روند وهوشمندسازی بیشتر شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی