تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
انتصابات خانوادگی ایزدپناه

بی توجهی مجدد نماینده ایذه و باغملک به سخنان مقام معظم رهبری

باتوجه به فرمایش اخیر مقام معظم رهبری به عدم دخالت مستقیم نمایندگان مجلس در انتصابات اداری ، عبدالله ایزدپناه نماینده ی شهرستان ایذه و باغملک نسبت به این امر توجهی نداشت و نمونه بارز آن را می توانیم در آموزش و پرورش خوزستان و اداره آموزش عشایر خوزستان مشاهده کنیم.

کد خبر: ۱۳۳۴۱۹
۱۷:۵۶ - ۲۰ تير ۱۴۰۱

بی توجهی مجدد نماینده ایذه و باغملک به سخنان مقام معظم رهبری

دیدارنیوز_خوزستان| در حالی که با روی کار آمدن ایزدپناه به عنوان نماینده مردم از همان ابتدا فشار برای ایجاد تغییرات در آموزش و پرورش آغاز شد و در اولین اقدام برخلاف بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر عدم دخالت در انتصابات، داماد خود را بدون داشتن سابقه اداری در سمت معاونت پرورشی آموزش و پرورش عشایر منصوب کرد و در حال حاضر نیز با وجود بازنشستگی در این سمت حضور دارد.
*مدیرکل آموزش پرورش تسلیم خواسته نمایندگان نشوند*
طبق شنیده های موثق ایزدپناه نماینده مجلس با سوء استفاده از جایگاه خود به دنبال این است که یکی دیگر از اقوام خود را بدون داشتن سابقه کار اداری در سمت معاونت پشتیبانی بگذارد این اقدام مجدد نشان دهنده بی توجهی او به بیانات رهبری مبنی بر دخالت نکردن نمایندگان در انتصابات است.
دراقدامی دیگر حمایت بی چون وچرای ایشان از بانیان وضع موجود درآ.پ استان ویکی از معاونین اداره کل اعتراضات زیادی را ازسمت فرهنگیان به دنبال داشت .
در حالی که رهبرمعظم  انقلاب بارها از نقش بی بدیل فرهنگیان و آموزش پرورش درجامعه سخنرانی کردند و  بیانات ایشان  همیشه در راستای حمایت نمایندگان از  مردم بود همانطور که عبدالله ایزدپناه خود را نماینده انقلابی معرفی می کرد، انتظار میرود  به بیانات ارزشمند مقام رهبری توجه بیشتر کند.وشرایط فعلی آموزش پرورش خوزستان را از این وخیم تر نکند .
لازم به ذکر است آموزش پرورش خوزستان درچند شاخص آموزشی درکشور رتبه ۳۰ را داردو انتظار است جناب حمیدی نژاد تسلیم خواسته نمایندگان نشوند

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی