تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

کمالوندی: برداشت «اورانیوم ۲۰درصد» زیرنظر آژانس است

بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی اعلام کرد که اقدام روز گذشته ایران در برداشت محصول ۲۰درصد از زنجیره بخش فنی پایانی این اقدام اعلام شده قبلی بود که توسط آژانس بین المللی انرژی اتمی پیشتر اطلاع رسانی و اخیرا هم راستی آزمائی شده است.

کد خبر: ۱۳۳۳۳۰
۱۱:۰۰ - ۱۹ تير ۱۴۰۱

کمالوندی: برداشت «اورانیوم ۲۰درصد» زیرنظر آژانس است

دیدارنیوز: سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: از زنجیره جدید از ماشین‌های سانتریفیوژ که دو هفته پیش فرآیند نصب و گازدهی به آن‌ها در فردو به انجام رسید، اورانیوم غنی شده ۲۰ درصد برداشت شد.

بهروز کمالوندی با اشاره به انتشار خبر‌هایی در رسانه‌های بین المللی مبنی بر «افزایش میزان غنی‌سازی اورانیوم در ایران» گفت: گاز دهی به یک زنجیره جدید از ماشین‌های سانتریفیوژ IR ۶ حداقل دو هفته پیش به آژانس اطلاع داده شد، و پیشتر آژانس در این خصوص اطلاع رسانی کرد که بلافاصله، رسانه‌های بین المللی با هدف پیگیری اهداف خاص، آن‌را با بزرگنمایی منعکس کردند.

وی ادامه داد: اقدام روز گذشته ایران در برداشت محصول بیست درصد از این زنجیره بخش فنی پایانی این اقدام اعلام شده قبلی بود که توسط آژانس بین المللی انرژی اتمی پیشتر اطلاع رسانی و اخیراً هم راستی آزمائی شده است.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: این اقدام سازمان انرژی اتمی در اجرای تکالیف قانونی سازمان در راه اندازی و گاز دهی یک هزار دستگاه (شش زنجیره) از ماشین سانتریفیوژ IR ۶ صورت گرفته است.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی