تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

شاگردان ایگور، میهمان شام آخر والیبال ایران

تیم ملی والیبال ایران در پنجمین روز هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال سال ۲۰۲۲ در شهر گدانسک به مصاف صربستان می‌رود. نتیجه این مسابقه برای دو تیم اهمیت زیادی دارد، زیرا شرط صعود به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها برد این مسابقه است.

کد خبر: ۱۳۳۲۷۰
۱۲:۴۴ - ۱۸ تير ۱۴۰۱

شاگردان ایگور، میهمان شام آخر والیبال ایران

دیدارنیوز: تیم ملی والیبال ایران در دوازدهمین و آخرین مسابقه خود در مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها در دیداری حساس به مصاف صربستان می‌رود و بهروز عطایی در ارزیابی اهمیت نتیجه این مسابقه تاکید کرده که خودمان باید سرنوشت والیبال ایران را رقم بزنیم.

به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران در پنجمین روز هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال سال ۲۰۲۲ در شهر گدانسک به مصاف صربستان می‌رود.

نتیجه این مسابقه برای دو تیم اهمیت زیادی دارد، زیرا شرط صعود به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها برد این مسابقه است. تیم ایران در حال حاضر با شش برد و ۱۷ امتیاز در رتبه هفتم جدول است و صربستان نیز با چهار برد و ۱۱ امتیاز در رتبه یازدهم جدول است. البته صربستان یک بازی کمتر از ایران انجام داده است.

تیم ملی والیبال ایران با شکست اسلوونی در شب گذشته (جمعه شب ۱۷ تیر) انگیزه بسیار خوبی برای کسب یک برد دیگر و قطعی کردن صعود خود دارد. شکست صربستان علاوه بر سکوی پرتاب برای ایران به مرحله نهایی، چاشنی انتقام شکست سال گذشته این رقابت‌ها از صربستان نیز دارد.

بهروز عطایی در ارزیابی اهمیت نتیجه مسابقه با صربستان گفت: شانس صعود ایران زیاد است و دیدار ایران برابر صربستان نیز تعیین کننده است، اگر پیروز شویم صد درصد صعود می‌کنیم، اما سعی می‌کنیم، سرنوشت مسابقات را خودمان برای خودمان رقم بزنیم و بازی خوبی ارائه دهیم و با شکست این تیم صعود کنیم.

دو تیم ایران و صربستان در تاریخ والیبال ۱۲ بار به صورت رسمی با هم مسابقه دادند که پنج بار ایران فاتح میدان بوده است و هفت بار صربستان و حال شاگردان عطایی برای ششمین برد مقابل این تیم آماده می‌شوند تا در شام آخر با شکست شاگردان ایگور کولاکوویچ سرمربی سابق تیم ملی ایران که شناخت کافی هم نسبت به بازیکنان ایران دارد، راهی مرحله نهایی در کشور ایتالیا شوند.

تیم ملی والیبال ایران پیش از شروع لیگ ملت‌ها در بلگرد اردوی آماده‌سازی و برون مرزی داشت که در دو دیدار دوستانه و تدارکاتی نیز به مصاف تیم ملی صربستان رفت و در دو مسابقه نتیجه را به حریف واگذار کرد، اما تیم فعلی ایران بسیار باتجربه‌تر از آن دو مسابقه است و شکست صربستان دور از انتظار برای ملی‌پوشان کشورمان نیست.

صربستان در مسابقه شب گذشته نیز سه بر صفر مغلوب ایتالیا شد و حال باید منتظر ماند تا نتیجه دیدار این تیم برابر ایران مشخص شود.

فهرست و نتایج دیدار‌های دو تیم ملی والیبال ایران و صربستان به قرار زیر است:

۱۹۷۰ (قهرمانی جهان): ایران (۲) – یوگسلاوی (۳)

۲۰۱۱ (جام جهانی): ایران (۳) – صربستان (۲)

۲۰۱۲ (انتخابی المپیک): ایران (۰) – صربستان (۳)

۲۰۱۳ (لیگ جهانی): ایران (۲) – صربستان (۳)

۲۰۱۳ (لیگ جهانی): ایران (۳) – صربستان (۲)

۲۰۱۴ (قهرمانی جهان): ایران (۳) – صربستان (۱)

۲۰۱۶ (لیگ جهانی): ایران (۱) – صربستان (۳)

۲۰۱۶ (لیگ جهانی): ایران (۳) – صربستان (۲)

۲۰۱۷ (لیگ جهانی): ایران (۱) – صربستان (۳)

۲۰۱۸ (لیگ ملت‌ها): ایران (۲) – صربستان (۳)

۲۰۱۹ (لیگ ملت‌ها): ایران (۳) – صربستان (۱)

۲۰۲۱ (لیگ ملت‌ها): ایران (۲) – صربستان (۳)

۲۰۲۲ (لیگ ملت‌ها): ایران (؟) – صربستان (؟)

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی