تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

لذت تماشای آنلاین فیلم و سریال در موویلا

امروزه Vod ها نقش مهمی در صنعت فیلم و سریال را ایفا میکنند . مشکلاتی که دانلود فیلم به همراه میاورد از اصلی ترین عوامل رو آوردن به سیستم تماشای آنلاین محتوا تصویری توسط مخاطب بود

کد خبر: ۱۳۳۲۵۲
۰۹:۵۳ - ۱۸ تير ۱۴۰۱

 

لذت تماشای آنلاین فیلم و سریال در موویلا

 

 

دیدارنیوز: امروزه Vod ها نقش مهمی در صنعت فیلم و سریال را ایفا میکنند . مشکلاتی که دانلود فیلم به همراه میاورد از اصلی ترین عوامل رو آوردن به سیستم تماشای آنلاین محتوا تصویری توسط مخاطب بود . کمبود فضا برای دانلود ، انتظار برای اینکه فیلم مورد نظرمان باید دانلود شود بعد به تماشای آن نشست ، سرعت پایین اینترنت که برخی مواقع حتی باعث قطع شدن دانلود میشود ، انتخاب محدود به دیدن یک کیفیت با دانلود فیلم و ... کلی دلیل دیگه .

 

معرفی سرویس های VOD

 

از مدت ها قبل کاربران به این نتیجه رسیدن که به جای اینکه همه فایل های خود رو بر روی دیسک ها ذخیره کنند و محل زندگی خودشون رو پر از دیسک های جورواجور کنند رو به فضای هارد رایانه خود بیارن . ولی این فضا هم محدود بود و به راحتی پر میشد ، پس راه حل استفاده از فضای ابری اینترنت بود که هم هر جایی که نیاز داشته باشن بتونن به فایل هاشون دسترسی داشته باشن و نگران خرابی هاردشون و از بین رفتن اطلاعات با ارزشون نباشن .

این فضا هم با تمام خوبیاش یک سری دردسر هایی رو داشت . مثلا آپلود فایل با حجم بالا طولانی بود و یا برای داشتن فضای ابری زیاد باید آن فضا رو خریداری کرد و ... . شاید با توجه به این مشکلات منطقی نباشه انبوهی از فیلم های خودمون رو در فضای ابری اپلود کنیم . از همین رو بود که Vod ها جای خودشون رو در بین علاقه مندان به سرعت باز کردند . فضایی پر از فیلم ها و سریال های متنوع و روز دنیا با کیفیت های مختلف که دست کاربر رو برای انتخاب کیفیت فایل خود باز میگذارد .

شما با انبوهی از فیلم ها و سریال های مختلف روبرو هستین که هر وقت خواستین میتونین بدون فوت وقت و به سرعت به آنها دسترسی داشته باشین و تماشا کنین . دیگه نیاز به انتظار کشیدن برای دانلود فایل نیست . از لحظه تصمیم تا شروع تماشای فیلم مورد علاقه تان فقط چند دقیقه طول میکشد . Vod ها همچنین عمدتا دازای این امکان هستند که در صورت نوسان سرعت اینترنت شما کیفیت محتوای در حال تماشا رو عوض کنه تا شما بدون قطعی در تماشای فیلم از لذت دیدن فیلم محبوبتان محروم نشوید .

لذت تماشای آنلاین فیلم و سریال در موویلا

معرفی رسانه تصویری موویلا

 

امروزه با توجه به محبوبیت سرویس های Vod در بین علاقه مندان فیلم و سریال این امر که چه Vod سرویس بهتری به مخاطب میدهد از اهمیت بالایی برخوردار است . یکی از بهترین وب سایت ها برای ارائه این سرویس ها ، وب سایت موویلا است . موویلا با ارشیو بی نظیری از بهترین و به روز ترین فیلم ها و سریال های دنیا ، دست شما رو برای انتخاب فیلم و یا سریال مورد علاقه تان باز میگذارد و میتوانید با انتخاب هر محتوایی بشینید و در کنار خانواده و یا دوستان از لذت تماشای آن بهره ببرید. فقط نیار به یک جمع دوستانه و یک کاسه پر تخمه است!

سرویس های Vod همگی با خرید اشتراک های ماهیانه و یا سالیانه قابل استفاده میباشند . اما یک خبر خوب برای استفاده کنندگان موویلا اینکه شما میتوانید بدون خرید اشتراک و کاملا به صورت رایگان از تمامی محتواهای فیلم و سریال موویلا استفاده کنید . شما فقط کافیست که موویلا را در گوگل سرچ کنین و یا مستقیم به ادرس mooviela.com رفته و از همه امکانات ویژه آن به صورت رایگان استفاده کنید.

لذت تماشای آنلاین فیلم و سریال در موویلا

امکانات ویژه موویلا در ارائه سرویس

 

از امکانات ویژه رسانه موویلا میتوان به دسته بندیهای متنوع آن در جهت دسترسی هرچه آسانتر به محتوا مورد نظر اشاده کرد . در موویلا  علاوه بر انتخاب دو دسته اصلی فیلم و سریال ، شما در همان صفحه نخست میتوانید در دسته های فیلم های برتر Imdb ، فیلم های روز و تازه ترین فیلم ها و سریال ها بروید تا با یک فیلتر هوشمند هرچه سریعتر به انتخاب خود برسید . همچنین یک سرچ بسیار قدرتمند در اختیار شما قرار داده شده با تایپ بخشی از نام فیلم به راحتی فیلم و یا سریال مورد نظرتان را پیدا کنین . همچنین با انتخاب فیلم مورد نظرتان یک سری محتوا مشابه به شما پیشتهاد میشود که میتوانید از انها در لیست تماشای آیندتان استفاده کنید . در نهایت شما در بخش ارسال نظرات میتوانید هم در مورد فیلم بنویسید و هم در مورد سرویس دهی موویلا .

تماشای فیلم و یا سریال مورد علاقه تان در سریعترین زمان ممکن و بدون اشغال فضای هارد دیسک رایانه تان مزیت بسیار ارزشمندی برای علاقه مندان به تماشای فیلم و سریال های محبوبشان هست . همچنین سازگاری پخش آنلاین با سرعت اینترنت از جمله بهترین مزایای آن محسوب میشود. حتی با نوسان اینترنت هم نباید نگران از دست رفتن لذتتان بشوید چون به صورت خودکار کیفیت محتوا با سرعت اینترنت هماهنگ شده و بدون قطع شدن فیلم به لذت بردن شما از تماشای فیلم محبوبتان کمک میکند .

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی