تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
رئیس شورای شهر مسجدسلیمان:

خواستار صدور حکم شهردار منتخب هستیم

رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان اختلاف دیدگاه در شورا را امری طبیعی دانست و بر همگرایی جهت ارائه خدمات مناسب به شهروندان تاکید کرد.

کد خبر: ۱۳۳۱۴۶
۲۳:۰۶ - ۱۴ تير ۱۴۰۱

خواستار صدور حکم شهردار منتخب هستیم

 


دیدارنیوز: عزیزقلی زمانپور در مورد اختلاف نظرهای ایجاد شده در شورا گفت:اختلاف نظرها در مجموعه شورا امری عادی است و لازم است با سعه صدر این اختلافات را بررسی کنیم و آنچه که منافع مردم را تامین می کند را با وجود تفاوت دیدگاه بپذیریم.

زمانپور افزود:همه اعضای شورا بدنبال فراهم آوردن بستری برای ارائه خدمات مناسب به مردم هستند و مباحث پیش آمده از دغدغه های اعضای شورا نسبت به تامین مطالبات مردمی سرچشمه می گرفت.

رئیس شورای شهر مسجدسلیمان با اشاره به تایید صلاحیت شهردار منتخب مسجدسلیمان افزود:خوشبختانه پاسخ استعلامات مربوط به شهردار منتخب آمده است و دستگاه های مسئول تائید صلاحیت جناب مهندس روح الله جلیلی را تایید کردند و حالا ما منتظریم تا استاندار محترم نسبت به صدور حکم وی تسریع ببخشند.

زمانپور بیان کرد:مطمئنا تسریع در صدور حکم شهردار منتخب سبب خواهد شد تا روند خدمات رسانی به مردم شتاب گیرد و امکان برنامه ریزی های میان مدت و بلند مدت برای رفع معضلات شهر فراهم می گردد.

رئیس شورای شهر مسجدسلیمان به مباحث پیش آمده بین بعضی اعضای شورای شهر و مدیرکل امور شهری نیز اشاره کرد و گفت:خوشبختانه این موضوع نیز پس از گفت و گوهای مختلف حل شد و سوتفاهمات در این زمینه مرتفع شد.

زمانپور در پایان گفت:من به همه مردم عزیز شهرم اطمینان می دهم که اعضای شورای شهر بر سر وعده های خود به مردم پایبند هستند و همه تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم بکار می بندد

برچسب ها: مسجدسلیمان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی