تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان؛

توسعه بیمه اجتماعی در روستاها نیازمند کار فرهنگی است

کد خبر: ۱۳۳۰۴۶
۱۹:۲۴ - ۱۳ تير ۱۴۰۱

توسعه بیمه اجتماعی در روستاها نیازمند کار فرهنگی است

 

 دیدارنیوز: به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان خوزستان ، یکشنبه دوازدهم تیر ماه ۱۴۰۱ نشستی با حضور حسین سلاسل مدیر صندوق استان، وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و رحمان هزاریان مدیرکل امور مالی استانداری خوزستان، با موضوع تبیین اهداف قرارگاه کرامت و توسعه بیمه اجتماعی، در محل دفتر مدیریت صندوق بیمه اجتماعی استان برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در این نشست گفت: ما بصورت هفتگی در روستاهای استان برنامه های فرهنگی از جمله؛ تماشاخانه و کتابخانه سیار را با حضور خانواده های کودکان و نوجوانان برگزار می کنیم.

وحید کیانی افزود: توسعه بیمه اجتماعی در روستاها نیازمند کار فرهنگی و آگاهی بخشی است و با توجه به ارتباط مستقیم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با روستاییان ، آمادگی داریم تا ضمن انعقاد تفاهم نامه همکاری با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان ، در راستای مسئولیت اجتماعی نسبت به معرفی خدمات صندوق و آگاهی بخشی به جامعه هدف، فرهنگ بیمه‌ ای را در روستاها ترویج و توسعه دهیم.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان نیز با اشاره به طرح تحول یک میلیون نفر بیمه شده جدید و اهداف قرارگاه کرامت گفت: هدف صندوق، افزایش کرامت و منزلت اجتماعی روستاییان و عشایر ، کاهش آسیب های اجتماعی و برقراری عدالت اجتماعی است که در همین راستا دولت بر اساس اصل ۲۹ قانون اساسی جمهوری اسلامی، زمینه بیمه شدن اقشار محروم را فراهم کرده و با ایفای نقش کارفرمای روستاییان، دو سوم حق بیمه آنها را پرداخت می کند تا بتوانند از مزایای مستمری بازنشستگی، مستمری ازکارافتادگی و مستمری فوت برخوردار شوند.

حسین سلاسل افزود: با توجه به ابِلاغ سهمیه تکلیفی ۲۵ هزار بیمه شده جدید استان در سال جاری، نیازمند همکاری دستگاه های اجرایی هستیم تا بتوانیم با ارائه خدمات، ضمن تحقق اهداف صندوق، ضریب پوشش بیمه اجتماعی در استان را افزایش دهیم و اعتبارات دولت در زمینه بیمه اجتماعی را جذب کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی